Robin wist dat natuurlijk wel maar dacht gewoon: 'fok jou met je internetkoop'Jammer dat niemand die aanzet eerder opviel dan of dat even hier liet weten ?

Robin wist dat natuurlijk wel maar dacht gewoon: 'fok jou met je internetkoop'Jammer dat niemand die aanzet eerder opviel dan of dat even hier liet weten ?
Er stond gewoon 22mm, ik heb op basis daarvan ook een Nato strap besteld.Macboy schreef: 05 apr 2017, 07:47 Jammer dat niemand die aanzet eerder opviel dan of dat even hier liet weten ?
En wat die garantie betreft: bij een klok van €129 boeit me dat echt totaal niet natuurlijk.
Gebeurd ook in de brillen.Robin schreef: 05 apr 2017, 08:29
@Allen. € 129,00/139,00 was mij nooit gelukt. Dingen zijn parallel geimporteerd, Seiko NL en Seiko Japan zijn 't aan 't uitzoeken(geen geintje) om daar paal en perk aan te stellen, wat moeilijk zal gaan dat snap ik ook...
Ding was 9400,00 in D en hier 9600,00 laatste prijs....Falls für die Reisenden unter uns interessant: gestern lag eine neue, verklebte 116600 beim Rolex Händler am Flugplatz Warschau. Sollte mit der mir genannten EUR Umrechnung 10,6k kosten...
Niet 129/139 scherp? Vind hem inmiddels best mooi namelijk.Robin schreef: 05 apr 2017, 08:33 Ik heb hier nog wel 'n limited Turtle staal /rubber compleet nieuw natuurlijk(SRPB11), mag scherp weg tov 530,00 normaal en mét garantiekaart afgestempeld en ingevuld van off dealert:)
pm mag:)
Het eerste doet iedere handelaar die z'n handel vlot wil verkopen, beetje aandikken, leugentje wat prijs betreft etc.Robin schreef: 05 apr 2017, 08:50 Denk het ook David. Watch2day zit in de onderkant van de markt met hip spul voor weinig, een beetje aandikken en leugentjes om bestwil. De Seiko's daar zijn nét te goed voor hun als aanbieder eigenlijk. Wrijving.
De gemiddelde watch2day koper is geen liefhebber zoals wij....
Dat de gemiddelde watch2daykoper geen liefhebber is zoals wij?PeterB schreef: 05 apr 2017, 10:12Het eerste doet iedere handelaar die z'n handel vlot wil verkopen, beetje aandikken, leugentje wat prijs betreft etc.Robin schreef: 05 apr 2017, 08:50 Denk het ook David. Watch2day zit in de onderkant van de markt met hip spul voor weinig, een beetje aandikken en leugentjes om bestwil. De Seiko's daar zijn nét te goed voor hun als aanbieder eigenlijk. Wrijving.
De gemiddelde watch2day koper is geen liefhebber zoals wij....
Het tweede is lulkoek en zet je een aantal medeforummers in een bepaalde hoek.
Wáár zeg ik dat? Buiten dat: Wat jij zegt ben ik het mee eens notabene....PeterB schreef: 05 apr 2017, 10:48 Het feit dat je wat meer muntjes hebt(verkregen op welke wijze dan ook) en daardoor een echt "slightly overpriced" klokkie kan kopen maakt je een liefhebber ??
En ik verdedig w2d niet, het gaat mij om de manier van verkopen en alles wat daarbij komt kijken.
Frusterend misschien maar het werkt.
Gebruikers op dit forum: BMWDennis, dave van marion, e30touring1990, EvdP, HarryC, HJ2, jvb, KoenM, Martijn M, Martijn_bmw, MartijnGizmo, matthyssie, nielsdf, Peter-Paul, RS-Ron, Wimo en 9 gasten