Er is op maandagavond (3 maart) een theorieavond en daarop wordt alles behandeld wat je moet weten, zelfstudie zou in principe dus niet nodig zijn. :!:

Haha, dat heb ik toendertijd meer mensen horen zeggen. Die kwamen toch beteuterd naar buiten na het behalen van de praktijk maar het toch afleggen bij de theoriePeter Tunissen schreef:Hehe gaaf, maar ik zou niet te hard studeren.
Er is op maandagavond (3 maart) een theorieavond en daarop wordt alles behandeld wat je moet weten, zelfstudie zou in principe dus niet nodig zijn. :!:
Je denkt toch niet echt dat ik hier loop te studeren he? Die foto is alleen om jullie de ogen uit te stekenPeter Tunissen schreef:Hehe gaaf, maar ik zou niet te hard studeren.
http://www.knaf.nl/sectie/de-knaf/infor ... t-jaarboekJan Ozephius schreef:Welke stof moeten we dan kennen? Waar vind ik die?Peter-Paul Haars schreef:Zijn mensen hier al aan het voorbereiden voor de theorie? Heb een aantal pdf'jes gedownload van het Knaf jaarboek en even doorgelezen. Dat is echt een droge hap stof, ppffff.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten