Er is op maandagavond (3 maart) een theorieavond en daarop wordt alles behandeld wat je moet weten, zelfstudie zou in principe dus niet nodig zijn. :!:
DF Licentiecursus 2008 + nabespreking
- Peter Tunissen
- Tom V
Haha, dat heb ik toendertijd meer mensen horen zeggen. Die kwamen toch beteuterd naar buiten na het behalen van de praktijk maar het toch afleggen bij de theoriePeter Tunissen schreef:Hehe gaaf, maar ik zou niet te hard studeren.
Er is op maandagavond (3 maart) een theorieavond en daarop wordt alles behandeld wat je moet weten, zelfstudie zou in principe dus niet nodig zijn. :!:
-
Luco
- Peter Tunissen
-
Luco
- Tristan
- Peter-Paul
- Tristan
- Tom van H.
Je denkt toch niet echt dat ik hier loop te studeren he? Die foto is alleen om jullie de ogen uit te stekenPeter Tunissen schreef:Hehe gaaf, maar ik zou niet te hard studeren.
Heb in het vliegtuig wel het boekje doorgenomen, maar lijkt me sterk dat we alles moeten leren uit "algemeen" en "autorensport" zoals mij eerder was verteld. Als iemand weet welke stukken echt worden behandeld hou ik me aanbevolen.
- Peter Tunissen
Alle deelnemers hebben als het goed is zojuist een mailtje van me ontvangen met de inschrijfformulieren.
Ik heb de mailadressen hier van de site geplukt, dus het kan zijn dat die verouderd zijn of niet kloppen of wat dan ook, gelieve dus even te kijken of je een mailtje ontvangen hebt en zo nee mij even te schoppen.
Ik heb de mailadressen hier van de site geplukt, dus het kan zijn dat die verouderd zijn of niet kloppen of wat dan ook, gelieve dus even te kijken of je een mailtje ontvangen hebt en zo nee mij even te schoppen.
- Peter Tunissen
Klein foutje gemaakt in de mail zie ik net omdat ik de lijst gewoon van hier af gecopy-paste heb (Hans zat op te letten [img:33:15]http://gathering.tweakers.net/global/sm ... umbsup.gif[/img]).
Volgens mij overnacht nu bijna iedereen wel, alleen Scooby Leo en zijn zwager niet?
Maakt verder ook ik zie wel aan de betalingen hoeveel slapers en eters we uiteindelijk hebben.
Volgens mij overnacht nu bijna iedereen wel, alleen Scooby Leo en zijn zwager niet?
Maakt verder ook ik zie wel aan de betalingen hoeveel slapers en eters we uiteindelijk hebben.
- Scooby Leo
-
René130i
-
René130i
- Peter-Paul
- DownforceJan
- Peter-Paul
http://www.knaf.nl/sectie/de-knaf/infor ... t-jaarboekJan Ozephius schreef:Welke stof moeten we dan kennen? Waar vind ik die?Peter-Paul Haars schreef:Zijn mensen hier al aan het voorbereiden voor de theorie? Heb een aantal pdf'jes gedownload van het Knaf jaarboek en even doorgelezen. Dat is echt een droge hap stof, ppffff.
Heb algemeen en autorensport gedownload, denk cq hoop dat dit voldoende is.
-
René130i
Is er iemand die nog een auto meeneemt die niet de baan op gaat? Bv. die een trailer trekt?
Heb nl. wat dingen zoals camera etc. wat niet in de circuitauto kan blijven liggen. Wellicht kan dat dan bij diegene in de auto.
Of hebben we kluisjes oid?
Ik ben zondagavond al @ Hotel trouwens 8)
Heb nl. wat dingen zoals camera etc. wat niet in de circuitauto kan blijven liggen. Wellicht kan dat dan bij diegene in de auto.
Of hebben we kluisjes oid?
Ik ben zondagavond al @ Hotel trouwens 8)
Laatst gewijzigd door René130i op 28 feb 2008, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.