ik fundeer em eventjesLuco schreef:typische luco reactie
Is naar mijn mening heel erg ongefundeerd.

ik fundeer em eventjesLuco schreef:typische luco reactie
Metchu schreef:ik fundeer em eventjesLuco schreef:typische luco reactie
Macboy schreef:Luco sorry als het arrogant overkwam. Zo was het niet bedoeld. Zo heb ik geen moeite om sorry te zeggen of excuses aan te bieden. Ik ben gewoon al lang blij dat je weer normaal begin te doen.
Dat over het spel op mijn manier spelen is gewoon pure noodzaak. Anders werkt het namelijk niet en even trollen is leuk, maar op gegeven moment begint het zielige vormen aan te nemen totdat het echt kinderachtig wordt. Dat nivo was wat mij betreft bereikt. Dat ik dan de spelregels bedenk lijkt me dan niet meer dan logisch want dat laat je niet graag aan een kind over
(smiley dus een grap)
Ik wil niet onnodig belerend doen. Maar als ik jou gefundeerd aanval dan mag ik dat ook van jou eisen dus vandaar mijn eis om met citaten te komen.
Hoeft niet van mij. Want als je zo doorgaat ben ik ook tevreden, ook al blijf je gewoon negatief doen. Maar nu is het tenminste onderbouwd negatief. Dat maakt een forum tot iets leuks !
Dat je ff wakker moet worden, er meer op de wereld is dan een dikke auto en geld. Dat uiterlijk vertoon en knaken hier gelukkig gelukkig minder leidend zijn en dat als vrienden je waarderen vanwege het formaat piemel wat je rijdt, je eens om je heen zou moeten kijken naar echte vrienden, die je waarderen als mens en lak hebben aan bezittingen.Jeroen K. schreef:en nu simpel nederlands, zo ongelofelijk goed ben ik nou ook weer niet in ons taaltje na 9 jaar afwezig te zijn geweest. en dat van die vrienden, nah ik vermaak me wel in mn M3 als ik niet met hun ben in hun omgeving pak ik wel lekker een ferrari of iets dergelijks is ook leukHielke schreef:Jeroen K, beste jongen,
als die gejurkte vrienden van jou niet op zo'n beetje de grootste oliebel ter wereld leefden, dan reden zij op kamelen en jij op (om in je eigen beeldspraak te blijven) een ezel.
Die zieke maatschappij daar op de sociaal, cultureel, technologisch, en wetenschappellijk hoog ontwikkelde Noord Europese samenleving projecteren gaat niet werken. Dat we hier de rijkdommen afromen, dat het door jou beschreven pronkgedrag hier niet werkt, dat we het in deze regionen van egalitarisme en poldergedrag moeten hebben om in de vaart der volkeren leidend te zijn, dat ontgaat je in je post volledig. Zoek 's een stel nieuwe vrienden zou ik zeggen.
Precies dat!Robin Hartog schreef:Even serieus he; waarom zou je je daar druk om maken? Mij zou je er niet mee hebben, ik zou het van me af schudden en denken; geef eerst maar goede motivatie, anders kan ik er niks mee.HJ2 schreef:Datzelfde werd mij verplicht in mijn eerste baan.Petrolhead Tom schreef:Ik zet de auto altijd en overal standaard om de hoek.
Ga je naar een klant? Wel even om de hoek parkeren kerel!
Daarna nam ik trots de sleutels in ontvangst van een Lada die op 3 pitten liep
Those were the days!
Maar eerlijk: ik kan best eens nijdig worden als mensen iets gaan afkraken zonder goede motivatie, dus als 't echt alleen maar voor de kift is.
Get a life!
Maar echt nijdig er over worden? Hmmm, nee.
Ik snap je wel, tuurlijk. Het is nou ook niet echt wat bij mij positieve reacties zou uitlokken ofzo, maar ik kan me er serieus niet druk over maken.. Lekker negeren, beter voor je bloeddruk ook.HJ2 schreef: Precies dat!
het feit dat je 't van je af moet schudden (wat ik dus ook doe, ik laat me niet verleiden tot reacties, maar wordt nijdig van binnen) geeft al aan dat 't er dus niet hoort en dat iemand anders 't daar heeft gedumpt.
Tot zo ver ben ik het dus eens met de wens om iets gemotiveerd te vernemen uit een van de voorgaande oraties. Ik kan d'r dus ook niks mee, alleen irriteer ik me dus aan zaken waar ik niks mee kan.
Ik heb dat zelfde als b.v. een wildvreemde naar me toe zou komen en out of the blue tegen me zegt: " wat heb jij een lelijke jas aan!" Dat roept nou eenmaal negatieve emoties bij me op. Of trollen op 't web... ik ben af en toe net een echt mens. Is dat nu echt zo gek?
Dat dacht ik op den duur ook maar ben er niet uit of het niet zijn eigen perceptie is? Indien nee dan ben ik het met je eens, betere vrienden zoeken.Hielke schreef:Zoek 's een stel nieuwe vrienden zou ik zeggen.
Wat?Tom van H. schreef:Paskal als je van het gezeik af wil zijn (lekker boeiend) gewoon weer een 911 kopen. Nooit een negatieve reactie gehad, jij wel destijds?
DennisvdB schreef:Wat?Tom van H. schreef:Paskal als je van het gezeik af wil zijn (lekker boeiend) gewoon weer een 911 kopen. Nooit een negatieve reactie gehad, jij wel destijds?
Ik had m'n 996 nog maar een dag en 2 sjonnies (Golf V, allebei een nep-Burberry petje op de knar) gooien er bij de Mac in Heteren al een McWrap tegenaan. Zag het gebeuren want ik zat voor het raam m'n auto in de gaten te houden. Kokend van woede was ik, ze reden snel weg toen ik naar buiten rende. De helden...
jij hebt die vrouw niet gezien, dat hoor ik wel...Tim N schreef:Was dat voor of na je zijn vrouw op het aanrechtblad te pakken hebt gehad ;-P
Roy RS schreef:jij hebt die vrouw niet gezien, dat hoor ik wel...Tim N schreef:Was dat voor of na je zijn vrouw op het aanrechtblad te pakken hebt gehad ;-P