Autokeuze afzeiken raakt je dat?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie

Heb jij moeite met afzeiken van je autokeuze?

Ja, ik baal daar best van, is het zo moeilijk om blij voor me te zijn? Typisch hollands, kop boven het maaiveld.
11
11%
mwaaoohhh kan me soms wel ergeren aan ongefundeerde kritiek, maar ach boeie ik heb hem betaald en ik rij er in.
38
39%
Hahahaha het is maar een stuk blik, heb er veel plezier van en wat een ander er van vind boeit me nog minder dan een exoplanet in de orionnevel.
45
46%
Auto? Ik ga altijd met de fiets (streep door) bus (streep door) trein (streep door).
4
4%

Totaal aantal stemmen: 98

Metchu

Re: Autokeuze afzeiken raakt je dat?

Bericht door Metchu » 12 dec 2012, 10:39

Luco schreef:typische luco reactie

Is naar mijn mening heel erg ongefundeerd.
ik fundeer em eventjes

Afbeelding

:popcorn: :rolling: :roflol: :roflol: :roflol:

Luco

Bericht door Luco » 12 dec 2012, 10:41

Metchu schreef:
Luco schreef:typische luco reactie

Is naar mijn mening heel erg ongefundeerd.
ik fundeer em eventjes

Afbeelding

:lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:
Prachtige foto :tooth:
Dat jullie dat nog steeds serieus nemen :lollerdelol: :lollerdelol:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 12 dec 2012, 10:49

Goed topic!

Het afzijken van specifiek mijn wagenpark raakt mij tot in het diepste. Vaak, als jullie wat onaardigs hebben gezegd over mijn vervoersmiddelen, doe ik stoer op het forum, maar ben weken stil daarna (in mijzelf). Neem nou dat bijzonder automerk uit München. Het commentaar gaat wat mij betreft veel te ver over de 1 serie van dat merk. Welk merk, vragen jullie je af. Nou, ik bedoen BMW. Wisten jullie dat? BMW heeft een 1 serie op de markt gebracht, een personage uit de Fabeltjeskrant: Zoef de Haas. Maar dit terzijde.

Kijk jongens. Een hond lijkt op zijn baasje. Een auto lijkt op zijn baasje. Een auto is het verlengstuk van zijn baasje. Kom je aan de auto, dan kom je aan het baasje. Sommige religieuzen hebben dat ook: kom je aan de Goeroe, dan kom je aan hen zelf. Dus steek je het lont aan .. Deze analogie trek ik door. Dus geen verkeerde grappen meer over het merk van mijn gemotoriseerde hobby, want dan kom je aan mij. Voor je het weet een cyber-attack op DF.com

:ziek:
:dood:

en: :bag:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 12 dec 2012, 10:52

:roflol:

Tom

Bericht door Tom » 12 dec 2012, 10:53

:clap: Ferdinand

Macboy

Bericht door Macboy » 12 dec 2012, 10:55

Luco sorry als het arrogant overkwam. Zo was het niet bedoeld. Zo heb ik geen moeite om sorry te zeggen of excuses aan te bieden. Ik ben gewoon al lang blij dat je weer normaal begin te doen.

Dat over het spel op mijn manier spelen is gewoon pure noodzaak. Anders werkt het namelijk niet en even trollen is leuk, maar op gegeven moment begint het zielige vormen aan te nemen totdat het echt kinderachtig wordt. Dat nivo was wat mij betreft bereikt. Dat ik dan de spelregels bedenk lijkt me dan niet meer dan logisch want dat laat je niet graag aan een kind over ;)

(smiley dus een grap)

Ik wil niet onnodig belerend doen. Maar als ik jou gefundeerd aanval dan mag ik dat ook van jou eisen dus vandaar mijn eis om met citaten te komen.

Hoeft niet van mij. Want als je zo doorgaat ben ik ook tevreden, ook al blijf je gewoon negatief doen. Maar nu is het tenminste onderbouwd negatief. Dat maakt een forum tot iets leuks !

Metchu

Bericht door Metchu » 12 dec 2012, 10:57

Macboy schreef:Luco sorry als het arrogant overkwam. Zo was het niet bedoeld. Zo heb ik geen moeite om sorry te zeggen of excuses aan te bieden. Ik ben gewoon al lang blij dat je weer normaal begin te doen.

Dat over het spel op mijn manier spelen is gewoon pure noodzaak. Anders werkt het namelijk niet en even trollen is leuk, maar op gegeven moment begint het zielige vormen aan te nemen totdat het echt kinderachtig wordt. Dat nivo was wat mij betreft bereikt. Dat ik dan de spelregels bedenk lijkt me dan niet meer dan logisch want dat laat je niet graag aan een kind over ;)

(smiley dus een grap)

Ik wil niet onnodig belerend doen. Maar als ik jou gefundeerd aanval dan mag ik dat ook van jou eisen dus vandaar mijn eis om met citaten te komen.

Hoeft niet van mij. Want als je zo doorgaat ben ik ook tevreden, ook al blijf je gewoon negatief doen. Maar nu is het tenminste onderbouwd negatief. Dat maakt een forum tot iets leuks !
Afbeelding

dvh

Bericht door dvh » 12 dec 2012, 10:58

Homo's

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 12 dec 2012, 10:58

My thoughts exactly.

Luco

Bericht door Luco » 12 dec 2012, 11:25

@Macboy

Dat jij het bmw trollen niet leuk vind, ja jammer voor jouw zou ik zeggen.
Volgens mij heb ik al vaker gezegd dat dit is vanwege al die roze bmw brillen waar veel mensen mee posten en daardoor echt bijna elke realiteit zijn verloren, ze doen alsof er niks anders is dan BMW.
Terwijl 90% er alleen mee van a naar b rijdt, nou dan zijn er echt wel andere autos die meer plezier/waarde per euro geven.

Ja dan mag ik graag een beetje tegengas geven, maar als je goed hebt opgelet heb ik een aantal keren in een bmw mogen rijden en ben daar altijd objectief in geweest. In tegenstelling tot sommige mensen die bmw rijden en een andere auto mogen testen, die zijn pas negatief.

Jij pakt er dan bij mij het negatieve uit, dat is jouw keus, niet de mijne.

Macboy

Bericht door Macboy » 12 dec 2012, 11:40

Goed punt Luco.

Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Jij bent ook niet het probleem eigenlijk want dat je trollt geef je zelf ook steeds toe. Dat het soms irritant blijft ligt dan inderdaad ook meer aan mezelf. Dan vind ik zon post van Rico ook eigenlijk meer toepasselijk. Niet voor niets gebruik ik ook zijn voorbeeld (zonder Rico nu aan te vallen maar gebruik gewoon even die post puur als voorbeeld niet omdat Rico altijd zo zou doen !).

Het was alleen erg vermakelijk om jou uit te kiezen maar die fun is er nu wel weer vanaf omdat je weer normaal doet.

We zijn inderdaad net wijven ... snel het NSFW draadje opzoeken

Luco

Bericht door Luco » 12 dec 2012, 11:45

Ik dacht dat je fapte op een 1 serie :tooth:

Al die folders zijn niet meer te lezen doordat de bladzijdes vastgefapt zitten :lol:

Macboy

Bericht door Macboy » 12 dec 2012, 12:04

NSFBMW draadje bedoel ik ook

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 12 dec 2012, 17:16

Jeroen K. schreef:
Hielke schreef:Jeroen K, beste jongen,

als die gejurkte vrienden van jou niet op zo'n beetje de grootste oliebel ter wereld leefden, dan reden zij op kamelen en jij op (om in je eigen beeldspraak te blijven) een ezel.

Die zieke maatschappij daar op de sociaal, cultureel, technologisch, en wetenschappellijk hoog ontwikkelde Noord Europese samenleving projecteren gaat niet werken. Dat we hier de rijkdommen afromen, dat het door jou beschreven pronkgedrag hier niet werkt, dat we het in deze regionen van egalitarisme en poldergedrag moeten hebben om in de vaart der volkeren leidend te zijn, dat ontgaat je in je post volledig. Zoek 's een stel nieuwe vrienden zou ik zeggen.
en nu simpel nederlands, zo ongelofelijk goed ben ik nou ook weer niet in ons taaltje na 9 jaar afwezig te zijn geweest. en dat van die vrienden, nah ik vermaak me wel in mn M3 als ik niet met hun ben in hun omgeving pak ik wel lekker een ferrari of iets dergelijks is ook leuk :kikker:
Dat je ff wakker moet worden, er meer op de wereld is dan een dikke auto en geld. Dat uiterlijk vertoon en knaken hier gelukkig gelukkig minder leidend zijn en dat als vrienden je waarderen vanwege het formaat piemel wat je rijdt, je eens om je heen zou moeten kijken naar echte vrienden, die je waarderen als mens en lak hebben aan bezittingen.

Kortom, de wereld die jij beschrijft is nep.

Zo meer helder? :)

Joël D.
Auto: Alfa 155 / Z4 3.0

Bericht door Joël D. » 12 dec 2012, 17:56

Optie 3 hier. Ik wordt nog steeds van alle kanten belachelijk gemaakt (vooral door m'n pa) dat ik een Alfa heb. :lol:

Zeg ik gewoon terug dat hij een taxi heeft en een omgebouwde 406 Coupé, dan is hij stil. :tong:

HJ2

Bericht door HJ2 » 12 dec 2012, 18:58

Robin Hartog schreef:
HJ2 schreef:
Petrolhead Tom schreef:Ik zet de auto altijd en overal standaard om de hoek.
Datzelfde werd mij verplicht in mijn eerste baan.

Ga je naar een klant? Wel even om de hoek parkeren kerel!
Daarna nam ik trots de sleutels in ontvangst van een Lada die op 3 pitten liep :-)

Those were the days!
Maar eerlijk: ik kan best eens nijdig worden als mensen iets gaan afkraken zonder goede motivatie, dus als 't echt alleen maar voor de kift is.

Get a life!
Even serieus he; waarom zou je je daar druk om maken? Mij zou je er niet mee hebben, ik zou het van me af schudden en denken; geef eerst maar goede motivatie, anders kan ik er niks mee.

Maar echt nijdig er over worden? Hmmm, nee.
Precies dat!
het feit dat je 't van je af moet schudden (wat ik dus ook doe, ik laat me niet verleiden tot reacties, maar wordt nijdig van binnen) geeft al aan dat 't er dus niet hoort en dat iemand anders 't daar heeft gedumpt.

Tot zo ver ben ik het dus eens met de wens om iets gemotiveerd te vernemen uit een van de voorgaande oraties. Ik kan d'r dus ook niks mee, alleen irriteer ik me dus aan zaken waar ik niks mee kan.

Ik heb dat zelfde als b.v. een wildvreemde naar me toe zou komen en out of the blue tegen me zegt: " wat heb jij een lelijke jas aan!" Dat roept nou eenmaal negatieve emoties bij me op. Of trollen op 't web... ik ben af en toe net een echt mens. Is dat nu echt zo gek?

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 12 dec 2012, 19:17

HJ2 schreef: Precies dat!
het feit dat je 't van je af moet schudden (wat ik dus ook doe, ik laat me niet verleiden tot reacties, maar wordt nijdig van binnen) geeft al aan dat 't er dus niet hoort en dat iemand anders 't daar heeft gedumpt.

Tot zo ver ben ik het dus eens met de wens om iets gemotiveerd te vernemen uit een van de voorgaande oraties. Ik kan d'r dus ook niks mee, alleen irriteer ik me dus aan zaken waar ik niks mee kan.

Ik heb dat zelfde als b.v. een wildvreemde naar me toe zou komen en out of the blue tegen me zegt: " wat heb jij een lelijke jas aan!" Dat roept nou eenmaal negatieve emoties bij me op. Of trollen op 't web... ik ben af en toe net een echt mens. Is dat nu echt zo gek?
Ik snap je wel, tuurlijk. Het is nou ook niet echt wat bij mij positieve reacties zou uitlokken ofzo, maar ik kan me er serieus niet druk over maken.. Lekker negeren, beter voor je bloeddruk ook. ;)

Dat je nijdig wordt van binnen; a la, maar zou het vooral daarbij laten voor hooguit 2 seconden. :)

HJ2

Bericht door HJ2 » 12 dec 2012, 19:52

Damn... Herkenbaar en eens!
Zullen de jaren wel zijn :-)

Peric

Bericht door Peric » 12 dec 2012, 22:27

Mijn optie staat er niet tussen.
Ik erger me zelfs niet aan ongefundeerde kritiek. Want als het ongefundeerd is kan ik me er niet druk om maken.
Ik koop een auto omdat ik die wil hebben, dat is mijn keuze, en het boeit me dan écht geen ene meter wat een ander er van vind.
Zolang ik er maar blij mee ben en 'm mooi vind...

TLRS

Bericht door TLRS » 12 dec 2012, 23:21

Hielke schreef:Zoek 's een stel nieuwe vrienden zou ik zeggen.
Dat dacht ik op den duur ook maar ben er niet uit of het niet zijn eigen perceptie is? Indien nee dan ben ik het met je eens, betere vrienden zoeken.

DennisvdB

Bericht door DennisvdB » 13 dec 2012, 00:09

Tom van H. schreef:Paskal als je van het gezeik af wil zijn (lekker boeiend) gewoon weer een 911 kopen. Nooit een negatieve reactie gehad, jij wel destijds?
Wat?

Ik had m'n 996 nog maar een dag en 2 sjonnies (Golf V, allebei een nep-Burberry petje op de knar) gooien er bij de Mac in Heteren al een McWrap tegenaan. Zag het gebeuren want ik zat voor het raam m'n auto in de gaten te houden. Kokend van woede was ik, ze reden snel weg toen ik naar buiten rende. De helden...

Roy RS

Bericht door Roy RS » 13 dec 2012, 09:59

DennisvdB schreef:
Tom van H. schreef:Paskal als je van het gezeik af wil zijn (lekker boeiend) gewoon weer een 911 kopen. Nooit een negatieve reactie gehad, jij wel destijds?
Wat?

Ik had m'n 996 nog maar een dag en 2 sjonnies (Golf V, allebei een nep-Burberry petje op de knar) gooien er bij de Mac in Heteren al een McWrap tegenaan. Zag het gebeuren want ik zat voor het raam m'n auto in de gaten te houden. Kokend van woede was ik, ze reden snel weg toen ik naar buiten rende. De helden...

Kom er maar in.....doodstraf! :devil:

Ook Porsches krijgen wel eens slechte reacties, sommige eigenaren weten niets van hun auto...ik was op een feestje en daar was een man met een 993,

dus ik zeg "en hoe bevalt de platte kever?"
Zegt ie "platte kever, waar heb je het over?"
Dus ik zeg "die 993 is toch van jou?"
Zegt ie "jongen, dat is een 911, als je er niks van weet kun je beter niet te bijdehand doen"
Ik zeg "niet om bijdehand te zijn, maar jouw auto is een 993 en stamt af van een fucking kever, of je nu wilt of niet"
Die beste man pissig en houdt bij hoog en laag vol dat hij niet van de Kever afstamt, zelfs nadat ik hem vertel dat die getekend en ontworpen is door Ferdinand Porsche.
Toen ik vertelde dat ik een Classic MIni had die vrijwel 2x zo snel bij 100 was als zijn Porsche 911 (niet 993 dus) hielp dat ook niet echt voor de feestelijke sfeer...

in zijn beleving dus een slechte reactie op zijn mooie voiture...

Uiteindelijk zijn vrouw, die wel voor rede vatbaar was, uitgelegd dat ik de Porsche 993 geweldig vind en dat het niet slecht bedoelt was, maar meer als gesprekopening. Uitgelegd wat ik bedoelde met platte kever en 993 en toen even later hadden we een leuk gesprek over de Porsche 993, toen wel 993 dus.

Tim N

Bericht door Tim N » 13 dec 2012, 10:13

Was dat voor of na je zijn vrouw op het aanrechtblad te pakken hebt gehad ;-P

Roy RS

Bericht door Roy RS » 13 dec 2012, 10:25

Tim N schreef:Was dat voor of na je zijn vrouw op het aanrechtblad te pakken hebt gehad ;-P
jij hebt die vrouw niet gezien, dat hoor ik wel...

RVV

Bericht door RVV » 13 dec 2012, 10:32

Roy RS schreef:
Tim N schreef:Was dat voor of na je zijn vrouw op het aanrechtblad te pakken hebt gehad ;-P
jij hebt die vrouw niet gezien, dat hoor ik wel...

Die had zeker op zijn Kever gezeten :lol:

Plaats reactie