Een maand of 6 zeker///Joost schreef:Overigens heb ik nog wel enkele maanden de tijd.

Een maand of 6 zeker///Joost schreef:Overigens heb ik nog wel enkele maanden de tijd.
ErikS schreef:Haha, nummer 4 meld zich.
Ik denk inderdaad dat ik hem per opbod moet gaan verkopen///Joost schreef:ErikS schreef:Haha, nummer 4 meld zich.
Dat is altijd leuk om te horen! Zeg maar dat de auto in goede handen isFabian schreef:Hey Martijn,
de collega van wie jou 325i is geweest nadat hij bij ons uit de lease terugkwam die is gisteren weer bij ons in dienst gekomen (is 2 jaar bij een ander bedrijf aan de slag geweest). Was helemaal blij verrast dat haar auto er nog zo goed uit zag, haha
mocht ze interesse hebben hoor ik het wel, 335i's worden steeds betaalbaarderPetrolhead Tom schreef:Lekker bezig! Mijn vriendin begon er afgelopen week nog weer over. Of zij hem niet van je zou kopen en haar Volvo dan verkopen. Begint al net zo'n serial car buyer als ik te worden.
Martijn_bmw schreef:mocht ze interesse hebben hoor ik het wel, 335i's worden steeds betaalbaarderPetrolhead Tom schreef:Lekker bezig! Mijn vriendin begon er afgelopen week nog weer over. Of zij hem niet van je zou kopen en haar Volvo dan verkopen. Begint al net zo'n serial car buyer als ik te worden.
Niels schreef:HerkenbaarDie van mij wilde em inruilen op een E61 toen de accu kapot bleek
Gebruikers op dit forum: 2226cc, beske, Cuprafan_123, Google [Bot], Jules_W, Marc Sierra, MarcelV, Prutser, ron36 en 15 gasten