///Joost schreef:ErikS schreef:Haha, nummer 4 meld zich.

Ik denk inderdaad dat ik hem per opbod moet gaan verkopen
in korte tijd (nadat ik zelf wat auto's ben gaan kijken) meld nu dus inderdaad nummer 4 zich spontaan die interesse heeft in mijn auto terwijl die niet te koop staat
@ Joost, ik ga van het weekeind een erg mooie 320dA E90 uit 2005 proefrijden alleen zit hier wel een sportonderstel onder... als die me te hard is heb ik op het moment geen andere auto die ik per direct zou willen kopen en dus ook niet mijn auto per direct willen verkopen.
Echter is het wel zo dat Tom ook interesse heeft en eerder was dus om het eerlijk te houden zou ik dan wel eerst met hem kijken of ik er uit kan komen. Maar ik hou je interesse in gedachte
Fabian schreef:Hey Martijn,
de collega van wie jou 325i is geweest nadat hij bij ons uit de lease terugkwam die is gisteren weer bij ons in dienst gekomen (is 2 jaar bij een ander bedrijf aan de slag geweest). Was helemaal blij verrast dat haar auto er nog zo goed uit zag, haha

Dat is altijd leuk om te horen! Zeg maar dat de auto in goede handen is

de minimale dingetjes die gedaan moesten worden zoals een pookhoesje, mattensetje, kentekenplaten met oplegletter etc heb ik allemaal gedaan zodat de auto nu echt erg netjes is