BMW 2 Serie Coupé

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
indobesar
Auto: M3P, 130i

Re: BMW 2 serie Coupé ?!

Bericht door indobesar » 25 okt 2013, 14:03

Wat is eigenlijk een Koreaans design? Het lijkt allesbehalve op een Samsung..?!

Joop

Bericht door Joop » 25 okt 2013, 17:16

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MParallel
Auto: BMW

Bericht door MParallel » 25 okt 2013, 17:18

Oh, dat is wel dik gedaan.

Zo mooi is ie niet als ie voor je bij de deur staat. :lol:

dvh

Bericht door dvh » 25 okt 2013, 17:31

Prachtige illustraties!
En nog lukt het niet de 2 lekker te laten smoelen.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 25 okt 2013, 17:34

Op de gevoelige plaat blijft het discutabel........d`r zit maar 1 ding op, IRL zien dat ding..............

WJ

Bericht door WJ » 25 okt 2013, 17:36

Ik vind hem leuk, zet maar neer.
Alleen wel met lak zwarte spiegels....

tuurgtt
Auto: M140i

Bericht door tuurgtt » 25 okt 2013, 18:03

Filmpje met Andy Priaulx of zoiets, schijnt ook iets met BMW te doen. :ongeveer als:
Foto's van Joop waren beter dan het filmpje maar waar het hier om gaat is de onmiskenbare aanwezigheid van een LSD. Which is nice.

http://www.youtube.com/watch?v=sPU27clJO4Q" onclick="window.open(this.href);return false;

Gaatie kosten? 55K? Da's 30 minder dan de 1M toen, met een veel mooier interieur vind ik.
Maar als je nu voor het zelfde geld een gebruikte 1M zou kunnen scoren schrijf je daar natuurlijk wel veel minder op af...

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 25 okt 2013, 19:31

Gaap :bag:

BMW gaat me steeds meer tegenstaan als merk. Ten eerste is het ding veel te duur in Nederland, een fatsoenlijke dieseluitvoering (184 pk) kost al minimaal 41k. Dan ga je toch gelijk voor een 3 serie, voor dat geld. Verder krijgen ze bij BMW steeds meer last van het Audi complex: alles lijkt veel te veel op elkaar. Van zo'n kleine coupe hadden ze best een wat spannender ontwerp kunnen maken. Dit is wel weer zeer behoudend vormgegeven. De Koreaanse achterlichten zijn nog het opvallendst, verder is het gewoon een ding wat zo uit de BMW blender is gerold. Ik weet dat ze auto's tegenwoordig op de computer ontwerpen. Volgens mij zijn ze hier nog een stap verder gegaan en heeft die computer alles bepaald en is er geen ontwerper aan te pas gekomen.

Na die i3 (volledig elektrisch ontworpen auto met alsnog een waardeloze range en een zeer discutabel uiterlijk) en die i8 (een 'supersportwagen' van een ton met een 3 cilinder bromfietsmotor erin en fietsbandjes) is dit wederom een gemiste kans. Juist de 'saaie' Duitse concurrenten (MB en Audi) doen het tegenwoordig op sportief gebied beter dan BMW. Daar kun je wel leuk echt sportief speelgoed krijgen, bij BMW moet je dat met een vergrootglas zoeken.

Een hooligan als de 1M, de E46 M3, de CSL versie daarvan, al die mooie zescilinders.... Z3 en Z4... 130i... ze konden het wel bij BMW.... maar dit is vlees noch vis imo. Het onderscheidend vermogen wordt steeds minder.

Hopelijk komt er nog een M2, dan kan het nog wat worden.

RVV

Bericht door RVV » 25 okt 2013, 22:04

Zo op die bewerkte foto's vind ik die rode echt prachtig!

dvh

Bericht door dvh » 25 okt 2013, 22:28

Op een bewerkte foto kun je alles mooi maken.
Ook minder mooie auto's ;)

RVV

Bericht door RVV » 25 okt 2013, 23:12

Mee eens, maar hij heeft voor mij de voordeel van de twijfel. Als ik die i3 in mijn achterhoofd er bij denk. Is dit een zegen. Maar goed. Op de weg zul je hem wel niet tegen komen, zelfs de huidige 1 coupe kom Jetje nagenoeg nooit tegen.

///Joost

Bericht door ///Joost » 25 okt 2013, 23:52

RVV schreef:Mee eens, maar hij heeft voor mij de voordeel van de twijfel. Als ik die i3 in mijn achterhoofd er bij denk. Is dit een zegen. Maar goed. Op de weg zul je hem wel niet tegen komen, zelfs de huidige 1 coupe kom Jetje nagenoeg nooit tegen.
Kom gezellig richting Eindhoven, dan struikel je over de 1M's RS'en en Ferrari's.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 26 okt 2013, 10:06

WTH is dit:) Skitterend. ART.

Afbeelding

Robin

Bericht door Robin » 26 okt 2013, 10:08

///Joost schreef:
RVV schreef:Mee eens, maar hij heeft voor mij de voordeel van de twijfel. Als ik die i3 in mijn achterhoofd er bij denk. Is dit een zegen. Maar goed. Op de weg zul je hem wel niet tegen komen, zelfs de huidige 1 coupe kom Jetje nagenoeg nooit tegen.
Kom gezellig richting Eindhoven, dan struikel je over de 1M's RS'en en Ferrari's.
We waren in april in Parijs, geen gestruikel over any auto die je noemt. Zelfs niet omgeving Rue de La Paix/Place Vendôme, het 'rijkste' gedeelte. 3 Ferrari's. Paar Elfers, niet noemenswaardig.Paar AMG's en één 1M , van ondergetekende:)

Eindhoven zal wel wat meevallen dan of wah:)

dvh

Bericht door dvh » 26 okt 2013, 10:41

Eindhoven. Drugsdealers met hun auto's...
Rijtjeshuizen met lambo's voor de deur.

Ken niet hè.
Maar toch is het.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 26 okt 2013, 11:14

Robin schreef:WTH is dit:) Skitterend. ART.

Afbeelding
Wat een SKITTERENDE foto! :thumbup: :hungry:

Robin

Bericht door Robin » 26 okt 2013, 11:50

Wouter81 schreef:Gaap :bag:

BMW gaat me steeds meer tegenstaan als merk. Ten eerste is het ding veel te duur in Nederland, een fatsoenlijke dieseluitvoering (184 pk) kost al minimaal 41k. Dan ga je toch gelijk voor een 3 serie, voor dat geld. Verder krijgen ze bij BMW steeds meer last van het Audi complex: alles lijkt veel te veel op elkaar. Van zo'n kleine coupe hadden ze best een wat spannender ontwerp kunnen maken. Dit is wel weer zeer behoudend vormgegeven. De Koreaanse achterlichten zijn nog het opvallendst, verder is het gewoon een ding wat zo uit de BMW blender is gerold. Ik weet dat ze auto's tegenwoordig op de computer ontwerpen. Volgens mij zijn ze hier nog een stap verder gegaan en heeft die computer alles bepaald en is er geen ontwerper aan te pas gekomen.

Na die i3 (volledig elektrisch ontworpen auto met alsnog een waardeloze range en een zeer discutabel uiterlijk) en die i8 (een 'supersportwagen' van een ton met een 3 cilinder bromfietsmotor erin en fietsbandjes) is dit wederom een gemiste kans. Juist de 'saaie' Duitse concurrenten (MB en Audi) doen het tegenwoordig op sportief gebied beter dan BMW. Daar kun je wel leuk echt sportief speelgoed krijgen, bij BMW moet je dat met een vergrootglas zoeken.

Een hooligan als de 1M, de E46 M3, de CSL versie daarvan, al die mooie zescilinders.... Z3 en Z4... 130i... ze konden het wel bij BMW.... maar dit is vlees noch vis imo. Het onderscheidend vermogen wordt steeds minder.

Hopelijk komt er nog een M2, dan kan het nog wat worden.
Helemaal mee eens.

Totdat....ik dat flimpje (wat tuurgtt postte) zag, met Andy Priaulx. Pure Marketing natuurlijk. MAAR wel een 'DF'doelgroep. Rijden, sturen, driften, circuitwerk. Da's wel leuk. Bij wekl redelijk normaal merk zie je dit soort reclame/marketingfilmpjes(buiten Porker en Ferrari etc.)?

Hoe wordt 'n Golf GTI aan de man gebracht, een Megane RS, en A45 AMG, (R)S Audi, qua marketingfilmpjes? Ik kan 't mis hebben. Doen die 't ook op deze totale DF manier?

:hmmm:

Joop

Bericht door Joop » 26 okt 2013, 12:06

Klopt Robin...

...bij volgende introductiefilmpje maken ze daar ook dankbaar gebruik van om te laten zien wat je er eigenlijk mee kan. Doen ze goed, al zal een dergelijk filmpje helaas op de Nederlandse markt al niet door de reclame code commissie goedgekeurd worden wegens de 'agressieve' rijstijl, die we op Driving-Fun alleen maar kunnen appreciëren...

IRL zullen de looks prima meevallen terwijl dat op de foto's wat tegenvalt en wellicht wat braaf oogt. Op de artistieke foto's hebben ze in ieder geval goed hun best gedaan om de auto goed over te laten komen, al is de relatie tot de 2002tii wat gezocht in mijn optiek. Maar goed de 2 zit weer in de type omschrijving dus geef ze eens ongelijk.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 26 okt 2013, 12:13

Wel een hoop gebitch in dit topic hoor. Komt BMW eindelijk weer eens met een gaaf, niet mega obese, model op de markt is het weer niet goed. :(

Ik vind hem te gek! Prachtig model!

Joop

Bericht door Joop » 26 okt 2013, 12:15

Ik zou er wel mee kunnen leven hoor...
...ofwel zet 'm maar voor de deur dan gaat die 3er wel de deur uit. :df:

Alleen op die manier komt die Cayman er natuurlijk nooit. :wink:

Robin

Bericht door Robin » 26 okt 2013, 12:23

@ filmpje van Joop. Als je niks gekkers in de garage hebt staan is de M235i DE BMW van het moment.By far. Echt heel heel gaaf.

M2:
Originally Posted by SCOTT26

If you look at M car development , especially the forthcoming M3 you have around a two year delay from the standard car arriving on the market to the yet to be launched M3. Which given its on sale date is later than sooner.
Expect such a timeframe for the BMW M2.

It's not going to be tomorrow. But the M235i is going to be the perfect current solution ahead of a long wait.

En 'n fotosjopje met 1M wieltjes:
Afbeelding

Joop

Bericht door Joop » 26 okt 2013, 12:27

Moet wel zeggen dat hij er wel van op knapt; dan zijn die 18" wieltjes toch net iets te klein.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 26 okt 2013, 12:32

Nee man juist niet, ik denk dat het meer te maken heeft met de graflelijke styling van de huidige wielen van BMW.

MParallel
Auto: BMW

Bericht door MParallel » 26 okt 2013, 13:05

Petrolhead Tom schreef:Nee man juist niet, ik denk dat het meer te maken heeft met de graflelijke styling van de huidige wielen van BMW.
Idd zeg. Die van de M235i zijn wel extreem over designed. Gaat niks boven BBS Y-spaak wielen op een sportief model.

ErikS

Bericht door ErikS » 26 okt 2013, 13:34

Robin schreef:@ filmpje van Joop. Als je niks gekkers in de garage hebt staan is de M235i DE BMW van het moment.By far. Echt heel heel gaaf.

M2:
Originally Posted by SCOTT26

If you look at M car development , especially the forthcoming M3 you have around a two year delay from the standard car arriving on the market to the yet to be launched M3. Which given its on sale date is later than sooner.
Expect such a timeframe for the BMW M2.

It's not going to be tomorrow. But the M235i is going to be the perfect current solution ahead of a long wait.

En 'n fotosjopje met 1M wieltjes:
Afbeelding
Zo issie perfect. Prima model.

Plaats reactie