BMW 2 Serie Coupé
-
- Auto: M3P, 130i
Re: BMW 2 serie Coupé ?!
Wat is eigenlijk een Koreaans design? Het lijkt allesbehalve op een Samsung..?!
- MParallel
- Auto: BMW
Oh, dat is wel dik gedaan.
Zo mooi is ie niet als ie voor je bij de deur staat.
Zo mooi is ie niet als ie voor je bij de deur staat.

- dvh
Prachtige illustraties!
En nog lukt het niet de 2 lekker te laten smoelen.
En nog lukt het niet de 2 lekker te laten smoelen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Op de gevoelige plaat blijft het discutabel........d`r zit maar 1 ding op, IRL zien dat ding..............
- WJ
Ik vind hem leuk, zet maar neer.
Alleen wel met lak zwarte spiegels....
Alleen wel met lak zwarte spiegels....
- tuurgtt
- Auto: M140i
Filmpje met Andy Priaulx of zoiets, schijnt ook iets met BMW te doen.
Foto's van Joop waren beter dan het filmpje maar waar het hier om gaat is de onmiskenbare aanwezigheid van een LSD. Which is nice.
http://www.youtube.com/watch?v=sPU27clJO4Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Gaatie kosten? 55K? Da's 30 minder dan de 1M toen, met een veel mooier interieur vind ik.
Maar als je nu voor het zelfde geld een gebruikte 1M zou kunnen scoren schrijf je daar natuurlijk wel veel minder op af...

Foto's van Joop waren beter dan het filmpje maar waar het hier om gaat is de onmiskenbare aanwezigheid van een LSD. Which is nice.
http://www.youtube.com/watch?v=sPU27clJO4Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Gaatie kosten? 55K? Da's 30 minder dan de 1M toen, met een veel mooier interieur vind ik.
Maar als je nu voor het zelfde geld een gebruikte 1M zou kunnen scoren schrijf je daar natuurlijk wel veel minder op af...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Gaap
BMW gaat me steeds meer tegenstaan als merk. Ten eerste is het ding veel te duur in Nederland, een fatsoenlijke dieseluitvoering (184 pk) kost al minimaal 41k. Dan ga je toch gelijk voor een 3 serie, voor dat geld. Verder krijgen ze bij BMW steeds meer last van het Audi complex: alles lijkt veel te veel op elkaar. Van zo'n kleine coupe hadden ze best een wat spannender ontwerp kunnen maken. Dit is wel weer zeer behoudend vormgegeven. De Koreaanse achterlichten zijn nog het opvallendst, verder is het gewoon een ding wat zo uit de BMW blender is gerold. Ik weet dat ze auto's tegenwoordig op de computer ontwerpen. Volgens mij zijn ze hier nog een stap verder gegaan en heeft die computer alles bepaald en is er geen ontwerper aan te pas gekomen.
Na die i3 (volledig elektrisch ontworpen auto met alsnog een waardeloze range en een zeer discutabel uiterlijk) en die i8 (een 'supersportwagen' van een ton met een 3 cilinder bromfietsmotor erin en fietsbandjes) is dit wederom een gemiste kans. Juist de 'saaie' Duitse concurrenten (MB en Audi) doen het tegenwoordig op sportief gebied beter dan BMW. Daar kun je wel leuk echt sportief speelgoed krijgen, bij BMW moet je dat met een vergrootglas zoeken.
Een hooligan als de 1M, de E46 M3, de CSL versie daarvan, al die mooie zescilinders.... Z3 en Z4... 130i... ze konden het wel bij BMW.... maar dit is vlees noch vis imo. Het onderscheidend vermogen wordt steeds minder.
Hopelijk komt er nog een M2, dan kan het nog wat worden.

BMW gaat me steeds meer tegenstaan als merk. Ten eerste is het ding veel te duur in Nederland, een fatsoenlijke dieseluitvoering (184 pk) kost al minimaal 41k. Dan ga je toch gelijk voor een 3 serie, voor dat geld. Verder krijgen ze bij BMW steeds meer last van het Audi complex: alles lijkt veel te veel op elkaar. Van zo'n kleine coupe hadden ze best een wat spannender ontwerp kunnen maken. Dit is wel weer zeer behoudend vormgegeven. De Koreaanse achterlichten zijn nog het opvallendst, verder is het gewoon een ding wat zo uit de BMW blender is gerold. Ik weet dat ze auto's tegenwoordig op de computer ontwerpen. Volgens mij zijn ze hier nog een stap verder gegaan en heeft die computer alles bepaald en is er geen ontwerper aan te pas gekomen.
Na die i3 (volledig elektrisch ontworpen auto met alsnog een waardeloze range en een zeer discutabel uiterlijk) en die i8 (een 'supersportwagen' van een ton met een 3 cilinder bromfietsmotor erin en fietsbandjes) is dit wederom een gemiste kans. Juist de 'saaie' Duitse concurrenten (MB en Audi) doen het tegenwoordig op sportief gebied beter dan BMW. Daar kun je wel leuk echt sportief speelgoed krijgen, bij BMW moet je dat met een vergrootglas zoeken.
Een hooligan als de 1M, de E46 M3, de CSL versie daarvan, al die mooie zescilinders.... Z3 en Z4... 130i... ze konden het wel bij BMW.... maar dit is vlees noch vis imo. Het onderscheidend vermogen wordt steeds minder.
- RVV
Zo op die bewerkte foto's vind ik die rode echt prachtig!
- dvh
Op een bewerkte foto kun je alles mooi maken.
Ook minder mooie auto's
Ook minder mooie auto's

- RVV
Mee eens, maar hij heeft voor mij de voordeel van de twijfel. Als ik die i3 in mijn achterhoofd er bij denk. Is dit een zegen. Maar goed. Op de weg zul je hem wel niet tegen komen, zelfs de huidige 1 coupe kom Jetje nagenoeg nooit tegen.
- ///Joost
Kom gezellig richting Eindhoven, dan struikel je over de 1M's RS'en en Ferrari's.RVV schreef:Mee eens, maar hij heeft voor mij de voordeel van de twijfel. Als ik die i3 in mijn achterhoofd er bij denk. Is dit een zegen. Maar goed. Op de weg zul je hem wel niet tegen komen, zelfs de huidige 1 coupe kom Jetje nagenoeg nooit tegen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
WTH is dit:) Skitterend. ART.

-
We waren in april in Parijs, geen gestruikel over any auto die je noemt. Zelfs niet omgeving Rue de La Paix/Place Vendôme, het 'rijkste' gedeelte. 3 Ferrari's. Paar Elfers, niet noemenswaardig.Paar AMG's en één 1M , van ondergetekende:)///Joost schreef:Kom gezellig richting Eindhoven, dan struikel je over de 1M's RS'en en Ferrari's.RVV schreef:Mee eens, maar hij heeft voor mij de voordeel van de twijfel. Als ik die i3 in mijn achterhoofd er bij denk. Is dit een zegen. Maar goed. Op de weg zul je hem wel niet tegen komen, zelfs de huidige 1 coupe kom Jetje nagenoeg nooit tegen.
Eindhoven zal wel wat meevallen dan of wah:)
- dvh
Eindhoven. Drugsdealers met hun auto's...
Rijtjeshuizen met lambo's voor de deur.
Ken niet hè.
Maar toch is het.
Rijtjeshuizen met lambo's voor de deur.
Ken niet hè.
Maar toch is het.
- Petrolhead Tom
Wat een SKITTERENDE foto!Robin schreef:WTH is dit:) Skitterend. ART.

-
Helemaal mee eens.Wouter81 schreef:Gaap![]()
Totdat....ik dat flimpje (wat tuurgtt postte) zag, met Andy Priaulx. Pure Marketing natuurlijk. MAAR wel een 'DF'doelgroep. Rijden, sturen, driften, circuitwerk. Da's wel leuk. Bij wekl redelijk normaal merk zie je dit soort reclame/marketingfilmpjes(buiten Porker en Ferrari etc.)?
Hoe wordt 'n Golf GTI aan de man gebracht, een Megane RS, en A45 AMG, (R)S Audi, qua marketingfilmpjes? Ik kan 't mis hebben. Doen die 't ook op deze totale DF manier?

- Joop
Klopt Robin...
...bij volgende introductiefilmpje maken ze daar ook dankbaar gebruik van om te laten zien wat je er eigenlijk mee kan. Doen ze goed, al zal een dergelijk filmpje helaas op de Nederlandse markt al niet door de reclame code commissie goedgekeurd worden wegens de 'agressieve' rijstijl, die we op Driving-Fun alleen maar kunnen appreciëren...
IRL zullen de looks prima meevallen terwijl dat op de foto's wat tegenvalt en wellicht wat braaf oogt. Op de artistieke foto's hebben ze in ieder geval goed hun best gedaan om de auto goed over te laten komen, al is de relatie tot de 2002tii wat gezocht in mijn optiek. Maar goed de 2 zit weer in de type omschrijving dus geef ze eens ongelijk.
...bij volgende introductiefilmpje maken ze daar ook dankbaar gebruik van om te laten zien wat je er eigenlijk mee kan. Doen ze goed, al zal een dergelijk filmpje helaas op de Nederlandse markt al niet door de reclame code commissie goedgekeurd worden wegens de 'agressieve' rijstijl, die we op Driving-Fun alleen maar kunnen appreciëren...
IRL zullen de looks prima meevallen terwijl dat op de foto's wat tegenvalt en wellicht wat braaf oogt. Op de artistieke foto's hebben ze in ieder geval goed hun best gedaan om de auto goed over te laten komen, al is de relatie tot de 2002tii wat gezocht in mijn optiek. Maar goed de 2 zit weer in de type omschrijving dus geef ze eens ongelijk.
- Petrolhead Tom
Wel een hoop gebitch in dit topic hoor. Komt BMW eindelijk weer eens met een gaaf, niet mega obese, model op de markt is het weer niet goed.
Ik vind hem te gek! Prachtig model!

Ik vind hem te gek! Prachtig model!
- Joop
Ik zou er wel mee kunnen leven hoor...
...ofwel zet 'm maar voor de deur dan gaat die 3er wel de deur uit.
Alleen op die manier komt die Cayman er natuurlijk nooit.
...ofwel zet 'm maar voor de deur dan gaat die 3er wel de deur uit.

Alleen op die manier komt die Cayman er natuurlijk nooit.

-
@ filmpje van Joop. Als je niks gekkers in de garage hebt staan is de M235i DE BMW van het moment.By far. Echt heel heel gaaf.
M2:
En 'n fotosjopje met 1M wieltjes:

M2:
Originally Posted by SCOTT26
If you look at M car development , especially the forthcoming M3 you have around a two year delay from the standard car arriving on the market to the yet to be launched M3. Which given its on sale date is later than sooner.
Expect such a timeframe for the BMW M2.
It's not going to be tomorrow. But the M235i is going to be the perfect current solution ahead of a long wait.
- Joop
Moet wel zeggen dat hij er wel van op knapt; dan zijn die 18" wieltjes toch net iets te klein.
- Petrolhead Tom
Nee man juist niet, ik denk dat het meer te maken heeft met de graflelijke styling van de huidige wielen van BMW.
- MParallel
- Auto: BMW
Idd zeg. Die van de M235i zijn wel extreem over designed. Gaat niks boven BBS Y-spaak wielen op een sportief model.Petrolhead Tom schreef:Nee man juist niet, ik denk dat het meer te maken heeft met de graflelijke styling van de huidige wielen van BMW.
-
Zo issie perfect. Prima model.Robin schreef:@ filmpje van Joop. Als je niks gekkers in de garage hebt staan is de M235i DE BMW van het moment.By far. Echt heel heel gaaf.
M2:
Originally Posted by SCOTT26
If you look at M car development , especially the forthcoming M3 you have around a two year delay from the standard car arriving on the market to the yet to be launched M3. Which given its on sale date is later than sooner.
Expect such a timeframe for the BMW M2.
It's not going to be tomorrow. But the M235i is going to be the perfect current solution ahead of a long wait.