Trouwens waarom heb jij een DSC M-track-mode en ik niet. Uitslover !

Mark.
Joop schreef:Even het knopje langer vasthouden dan is ie toch echt helemaal uit...Robin schreef:...Mijn kar heeft dat half uitschakelbare systeem, geinig, maar met alles uit kun je 'm ook amper dwars krijgen(nog geen sperdiff) dus is ie erg vergevingsgezind, bijna saai....
De meeste op dit forum hebben leren rijden met een auto zonder die hulpsystemen, dus ik vraag me dan ook af waarom het nodig is. Heb me zonder ook altijd prima kunnen redden (heb diverse momentjes gehad zeg maar...)
Dat het er nou eenmaal op zit is technologische vooruitgang, zolang de boel maar wel uitschakelbaar is en zolang fabrikanten deze beschermengeltjes maar niet gebruiken om tekortkomingen in het onderstel mee op te lossen.
In 99% van de gevallen laat je deze systemen er gewoon op staan, je merkt er vrij weinig van, in een aantal gevallen wil je het gewoon uit hebben:
- wanneer je de ruimte hebt(om even dwars te gaan natuurlijk)
- sneeuw en modderige omstandigheden wanneer het motorvermogen dusdanig wordt afgeknepen dat de motor bijna afslaat
- wanneer je vlot over vloeiende verkeersdrempels gaat
- korte haakse bochten (waarom geen std. LSD op die auto's)
Thanx, M track mode maakt deel uit van de CS uitvoering. Volgens mij is het niet op een standaard M3 te verkrijgen ?markk schreef:Goede post Rico. Ik misde het systeem ook nooit op mn vorige / andere auto's maar op de M3 vind ik het toch wel een veilig gevoel. 343pk met sper op alleen achterwieltjes wordt ook mij af en toe, blijkbaar, wat te veel.
Trouwens waarom heb jij een DSC M-track-mode en ik niet. Uitslover !
Mark.
Had ook eigenlijk niet anders van je verwacht 8) Maar 'k dacht van: laat ik het toch nog maar even melden; 't is wel de bedoeling dat de rubberjongens winst blijven maken.Robin schreef:...Joop, is de paus Rooms, is gras groen. DUHUH. Maar je kunt 'm ook half uit zetten(ik zei 't misschien iets verkeerd)
Man 't eerst wat ik doe als ik een BMW haal is dat ding uitzetten. Wat denk jij dan?
Grappig, ik was de afgelopen week in Engeland en daar zag ik nieuwe borden in de wegberm staan.Dennis Cavallino schreef:daarom rijd ik nooit hard/gevaarlijk als ik vermoeid ben (vermoeidheid is imho grote boosdoener
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Darudevampire, Gijzert, Martijn_bmw, MParallel en 6 gasten