Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
S-J

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door S-J » 22 okt 2013, 18:42

Ben ook wel benieuwd hoe ze zoiets willen verbieden, volgens mij blijft iedereen het gewoon doen..

edit:

Ik zie het al voor mij. Sinterklaasavond, de politie aan je deur: ah! u viert sinterklaas, dat wordt een dikke prent.

:lol:

WJ

Bericht door WJ » 22 okt 2013, 18:49

Ik vind het echt ongelofelijk dat een VN gezant die zo iets objectief moet onderzoeken zo'n uitspraak kan en mag doen.

Nu weet je gelijk hoe al die andere VN inspecties/onderzoeken/etc er aan toe gaan....
Laatst gewijzigd door WJ op 22 okt 2013, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.

GTRene

Bericht door GTRene » 22 okt 2013, 18:50

InjectTheVenom schreef:Het feest is nu helemaal compleet bij de VN vinden ze inmiddels ook dat we Sinterklaas af moeten schaffen. Waar de f*ck bemoeien die gasten zich mee :please:
ik denk dat ze regelmatig geplaagd wordt voor...u raad het vast wel als je ziet hoe uitbundig ze graag gekleed gaat, zoek maar eens via google :-)

ze heet Verene Shepherd
professor Verene Shepherd, hoofd van de werkgroep van de Verenigde Naties die onderzoek doet naar Zwarte Piet
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

wat moet je dan nog verder toelichten, ze is gewoon jaloers dat zij niet met de Sint mee mag als hoofd-piet ;-)

Luco

Bericht door Luco » 22 okt 2013, 18:52

Is dat nou een zwarte slet?
Of een pietenslet?

Niels v/d burgh
Auto: Zweedse diesel

Bericht door Niels v/d burgh » 22 okt 2013, 18:56

Onderzoek naar Zwarte piet.... :please: Het moet toch niet gekker worden!!!
Het is een kinderfeest, kom op....die kleintjes die zien zwarte piet echt niet als een slaaf of zoiets, die zien alleen maar pepernoten en cadeautjes.

GTRene

Bericht door GTRene » 22 okt 2013, 19:04

ik snap ook niet dat die vrouw zo hoog? bij de VN zulke uitspraken kan maken die ze deed...
ongelofelijk, ze maakt trouwens al die anderen in NL uit voor rassist op die manier zo zij sprak, magoed zij komen er mee weg al denk ik dat de gedane verhalen door haar wel een staartje zullen krijgen voor haar en terecht if so.

Fernando

Bericht door Fernando » 22 okt 2013, 19:14

Wat een giller, dat onderzoek laten doen door een pigmentaal wat meer bedeeld medemens. :lollerdelol:

matthyssie
Auto: F11 520d & E86 3.0si

Bericht door matthyssie » 22 okt 2013, 19:51

Ik heb hem alvast besteld:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 22 okt 2013, 20:28

Om dat mens compleet over de zeik te helpen moeten we gewoon expres massaal en heftig Sinterklaas gaan vieren :lollerdelol:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 22 okt 2013, 20:34

Fernando schreef:Wat een giller, dat onderzoek laten doen door een pigmentaal wat meer bedeeld medemens. :lollerdelol:
Want die zou daardoor nooit objectief kunnen zijn?

Luco

Bericht door Luco » 22 okt 2013, 20:45

Bram schreef:
Fernando schreef:Wat een giller, dat onderzoek laten doen door een pigmentaal wat meer bedeeld medemens. :lollerdelol:
Want die zou daardoor nooit objectief kunnen zijn?
Nee deze stomme koe is niet objectief omdat ze als voorzitter van de onderzoekscommissie haar mening al uit voor het onderzoek is begonnen.
Ga lekker in Iran of ander achterlijk land waar ze elkaar afknallen misstanden onderzoeken, ze hebben bij de VN zeker niks beters te doen.

Bram

Bericht door Bram » 22 okt 2013, 20:54

WJ schreef:Ik vind het echt ongelofelijk dat een VN gezant die zo iets objectief moet onderzoeken zo'n uitspraak kan en mag doen.

Nu weet je gelijk hoe al die andere VN inspecties/onderzoeken/etc er aan toe gaan....
Haalt de geloofwaardigheid van de VN inderdaad compleet onderuit.
Laatst gewijzigd door Bram op 22 okt 2013, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.

GTRene

Bericht door GTRene » 22 okt 2013, 20:55

of naar die landen waar geen vrouwenrechten zijn of bijna niet zijn, daar zou ze wellicht wat goeds en belangrijks kunnen doen...if she dares.

Luco

Bericht door Luco » 22 okt 2013, 20:58

GTRene schreef:of naar die landen waar geen vrouwenrechten zijn of bijna niet zijn, daar zou ze wellicht wat goeds en belangrijks kunnen doen...if she dares.
Misschien niet eens zon gek idee, geen vrouwenrechten :tooth:
Mogen ze niet van die domme uitspraken doen :lol:

S-J

Bericht door S-J » 22 okt 2013, 21:12

WJ schreef:Ik vind het echt ongelofelijk dat een VN gezant die zo iets objectief moet onderzoeken zo'n uitspraak kan en mag doen.

Ze snapt duidelijk niet waar sinterklaas vandaan komt, domme amerikaan begrijpt natuurlijk ook niet dat sinterklaas EERDER was dan 'santa claus' ("why do they need two santa claus?"). Ze heeft GEEEEEN idee waar ze het over heeft, en dat zit DAAR?!?!

Ik zou ook de VN in moeten, kan blijkbaar makkelijk promotie maken daar.

Snipe

Bericht door Snipe » 22 okt 2013, 21:17

S-J schreef:Ben ook wel benieuwd hoe ze zoiets willen verbieden, volgens mij blijft iedereen het gewoon doen..

edit:

Ik zie het al voor mij. Sinterklaasavond, de politie aan je deur: ah! u viert sinterklaas, dat wordt een dikke prent.

Heel eenvoudig, gewoon iedereen bekeuren die met een paard op het dak rijdt.

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 22 okt 2013, 21:18

Luco schreef:Nee deze stomme koe is niet objectief omdat ze als voorzitter van de onderzoekscommissie haar mening al uit voor het onderzoek is begonnen.
Ga lekker in Iran of ander achterlijk land waar ze elkaar afknallen misstanden onderzoeken, ze hebben bij de VN zeker niks beters te doen.
Ze is gewoon zeiknijdig dat ze wat betreft Iran hun zin niet konden krijgen en zoekt nu een slachtoffer om zich op af te kunnen reageren :crazy:

S-J

Bericht door S-J » 22 okt 2013, 21:24

Snipe schreef:
S-J schreef:Ben ook wel benieuwd hoe ze zoiets willen verbieden, volgens mij blijft iedereen het gewoon doen..

edit:

Heel eenvoudig, gewoon iedereen bekeuren die met een paard op het dak rijdt.
Je mag ook helemaal niks meer.

Bram

Bericht door Bram » 22 okt 2013, 21:30

:mrgreen:

Bram

Bericht door Bram » 22 okt 2013, 21:45

Luco schreef:Is dat nou een zwarte slet?
Of een pietenslet?
Probeer je mening eens te onderbouwen zonder daarbij mensen, bevolkingsgroepen, geloof etc. te beledigen, schofferen of discrimineren. Of is dat echt te moeilijk voor je?

Luco

Bericht door Luco » 22 okt 2013, 21:57

Dat heet vrijheid van meningsuiting Bram, of is dat te hoog gegrepen voor je?
Zij vind ons rascistisch omdat we sinterklaas vieren, dat is niet beledigend?
Ow nee das waar he, elke andere groep mag ons beledigen en discrimineren, maar wij moeten ons dan inhouden en ze een kopje thee aanbieden en de tradities maar te grabbel gooien :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:

Man, hou toch op met je geitenwollensokkengeneuzel, daar is al die kutellende mee begonnen, proberen een dialoog te beginnen met idioten, nog even en er mogen hier alleen nog buitenlandse tradities gevierd worden.

Hielke

Bericht door Hielke » 22 okt 2013, 21:58

Onderzoek van TweeVandaag vond ik alleszeggend. Het ging om perceptie. Waar denk je aan als je de woorden zwarte piet te horen krijgt. 85% van de blanke Nederlanders dacht aan kinderfeest, gezelligheid, pepernoten, cadeautjes. Mensen van Surinaamse en Antilliaanse komaf dachten in diezelfde sterke mate aan slavernij, onderdrukking, spot en racisme.

Dat het bij beide partijen zo diep zou zitten had ik niet verwacht.

Bram

Bericht door Bram » 22 okt 2013, 22:01

Luco schreef:Dat heet vrijheid van meningsuiting Bram, of is dat te hoog gegrepen voor je?
Zij vind ons rascistisch omdat we sinterklaas vieren, dat is niet beledigend?
Ow nee das waar he, elke andere groep mag ons beledigen en discrimineren, maar wij moeten ons dan inhouden en ze een kopje thee aanbieden en de tradities maar te grabbel gooien :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:

Man, hou toch op met je geitenwollensokkengeneuzel, daar is al die kutellende mee begonnen, proberen een dialoog te beginnen met idioten, nog even en er mogen hier alleen nog buitenlandse tradities gevierd worden.
Duidelijk, het is te moeilijk voor je. Zal er niet meer om vragen.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 22 okt 2013, 22:03

Pas maar op als ze binnen de VN beginnen over het afschaffen van het Fierljeppen :tooth:

GTRene

Bericht door GTRene » 22 okt 2013, 22:06

:mrgreen:

Plaats reactie