edit:
Ik zie het al voor mij. Sinterklaasavond, de politie aan je deur: ah! u viert sinterklaas, dat wordt een dikke prent.
ik denk dat ze regelmatig geplaagd wordt voor...u raad het vast wel als je ziet hoe uitbundig ze graag gekleed gaat, zoek maar eens via googleInjectTheVenom schreef:Het feest is nu helemaal compleet bij de VN vinden ze inmiddels ook dat we Sinterklaas af moeten schaffen. Waar de f*ck bemoeien die gasten zich mee
professor Verene Shepherd, hoofd van de werkgroep van de Verenigde Naties die onderzoek doet naar Zwarte Piet
Want die zou daardoor nooit objectief kunnen zijn?Fernando schreef:Wat een giller, dat onderzoek laten doen door een pigmentaal wat meer bedeeld medemens.
Nee deze stomme koe is niet objectief omdat ze als voorzitter van de onderzoekscommissie haar mening al uit voor het onderzoek is begonnen.Bram schreef:Want die zou daardoor nooit objectief kunnen zijn?Fernando schreef:Wat een giller, dat onderzoek laten doen door een pigmentaal wat meer bedeeld medemens.
Haalt de geloofwaardigheid van de VN inderdaad compleet onderuit.WJ schreef:Ik vind het echt ongelofelijk dat een VN gezant die zo iets objectief moet onderzoeken zo'n uitspraak kan en mag doen.
Nu weet je gelijk hoe al die andere VN inspecties/onderzoeken/etc er aan toe gaan....
Misschien niet eens zon gek idee, geen vrouwenrechtenGTRene schreef:of naar die landen waar geen vrouwenrechten zijn of bijna niet zijn, daar zou ze wellicht wat goeds en belangrijks kunnen doen...if she dares.
Ze snapt duidelijk niet waar sinterklaas vandaan komt, domme amerikaan begrijpt natuurlijk ook niet dat sinterklaas EERDER was dan 'santa claus' ("why do they need two santa claus?"). Ze heeft GEEEEEN idee waar ze het over heeft, en dat zit DAAR?!?!WJ schreef:Ik vind het echt ongelofelijk dat een VN gezant die zo iets objectief moet onderzoeken zo'n uitspraak kan en mag doen.
Nu weet je gelijk hoe al die andere VN inspecties/onderzoeken/etc er aan toe gaan....
Heel eenvoudig, gewoon iedereen bekeuren die met een paard op het dak rijdt.S-J schreef:Ben ook wel benieuwd hoe ze zoiets willen verbieden, volgens mij blijft iedereen het gewoon doen..
edit:
Ik zie het al voor mij. Sinterklaasavond, de politie aan je deur: ah! u viert sinterklaas, dat wordt een dikke prent.
Ze is gewoon zeiknijdig dat ze wat betreft Iran hun zin niet konden krijgen en zoekt nu een slachtoffer om zich op af te kunnen reagerenLuco schreef:Nee deze stomme koe is niet objectief omdat ze als voorzitter van de onderzoekscommissie haar mening al uit voor het onderzoek is begonnen.
Ga lekker in Iran of ander achterlijk land waar ze elkaar afknallen misstanden onderzoeken, ze hebben bij de VN zeker niks beters te doen.
Je mag ook helemaal niks meer.Snipe schreef:Heel eenvoudig, gewoon iedereen bekeuren die met een paard op het dak rijdt.S-J schreef:Ben ook wel benieuwd hoe ze zoiets willen verbieden, volgens mij blijft iedereen het gewoon doen..
edit:
Probeer je mening eens te onderbouwen zonder daarbij mensen, bevolkingsgroepen, geloof etc. te beledigen, schofferen of discrimineren. Of is dat echt te moeilijk voor je?Luco schreef:Is dat nou een zwarte slet?
Of een pietenslet?
Duidelijk, het is te moeilijk voor je. Zal er niet meer om vragen.Luco schreef:Dat heet vrijheid van meningsuiting Bram, of is dat te hoog gegrepen voor je?
Zij vind ons rascistisch omdat we sinterklaas vieren, dat is niet beledigend?
Ow nee das waar he, elke andere groep mag ons beledigen en discrimineren, maar wij moeten ons dan inhouden en ze een kopje thee aanbieden en de tradities maar te grabbel gooien![]()
![]()
![]()
Man, hou toch op met je geitenwollensokkengeneuzel, daar is al die kutellende mee begonnen, proberen een dialoog te beginnen met idioten, nog even en er mogen hier alleen nog buitenlandse tradities gevierd worden.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Gert-jan, JdBn, Joost H., Sabberjoch, sebas16v, Ti-Tourist (Erik), Will F. en 3 gasten