Mocht je nog mee lezen, gefeliciteerd en veel plezier ermee

Zijn dat trouwens de standaard stoelen voor een Cayman R?

Joop schreef:De 1M is straks op te halen in Leusden...
...benieuwd naar je bevindingen tov de 1M.
Ik ga hier in mee. Ik heb af en toe een beetje een haat liefde relatie met de Cayman maar op deze foto en met deze wielen klopt hij helemaal!PD power schreef:
Smaken verschillen, zelf vind ik dit toch wel 1 van de mooiste auto's die er te koop is, met ook nog eens een mooi concept erachter, daarnaast op den duur ook nog eens "bereikbaar" voor een redelijk groot publiek.
GTRene schreef:gaaf, heel benieuwd hoe de auto op jou over komt.
welke heb je gereserveerd een S versie neem ik aan?
eneuh handbak of pdk
20 inch Carrera S wiel, Afdekplaat middenconsole carbon, Bandenspannings controle systeem ( PDK), Bi Xenonkoplampen incl.Porsche Dynamic Light System (PDLS), Electrisch inklapbare spiegels, Gordels in Indisch rood, Mecahnisch achteras-sperdifferentieel, Pedalen en voetsteunen van aluminium, Porsche Active Suspension Management (PASM), Porsche Ceramic Composite Brakes, Porsche Communitation Management (PCM) inclusief navigatiemodule, Porsche Doppelkupplung (PDK 7 versnellingen) incl.Automatische Start Stop functie, Porsche Torque Vectoring, Sound Package Plus, Sport Bucket Seats, Sport Chrono, SportDesign stuurwiel, Sportuitlaatsysteem, Stuurbekrachtiging Plus, Telefoonmodule voor PCM, Universele audio-ingang (AUX), Vloermatten, Voorruit grijze band, Wiel gespoten in platinum (zijdeglans), Wielnaafafdekkingen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten