Het regent aanstaande vaders op DF.frank de jonge schreef:Houden die ///M3 Joost.
Ben ook aanstaande vader en wij kunnen het ook makkelijk doen met een hot hatch!

Het regent aanstaande vaders op DF.frank de jonge schreef:Houden die ///M3 Joost.
Ben ook aanstaande vader en wij kunnen het ook makkelijk doen met een hot hatch!
Stelletje konijnen.///Joost schreef:Het regent aanstaande vaders op DF.frank de jonge schreef:Houden die ///M3 Joost.
Riceaux schreef:Stelletje konijnen.///Joost schreef:Het regent aanstaande vaders op DF.frank de jonge schreef:Houden die ///M3 Joost.
Omdat een e36 hardcore rijdt en vele e46 rijders weer terug verlangen naar de e36. Feit is dat ik er een aantal ken die weer de e46 hebben ingeruild voor een über e36.De e46 is te solide en mist in een bepaalde zin driving fun. Alles in perspectief natuurlijk..HarryC schreef: E36 brengt nu misschien nog iets op, over een paar jaar koop je een E46 voor minder dan 10K, dus wat is jou E36 dan nog waard, hoe mooi of goed hij dan ook moge zijn......
Ja, ik ben toevallig bij die auto wezen kijken.Ik zat eigenlijk meer aan zoiets te denken: http://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a4/10104694" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft iemand ervaringen met deze dealer of valt er iets bijzonders op aan deze auto wat ik over het hoofd zie? Ik heb weinig ervaring danwel verstand van Audi. Quattro is een leuke, handige en veilige gimmick. Het extra brandstofverbruik vind ik niet zo erg.
Deze auto ziet er niet slecht uit nee, maar door de rest van de auto's die daar staan ga je toch scheef kijken naar de manier van auto's aanbieden.... Kan je beter nog een pareltje scoren bij een particulier.frank de jonge schreef:Auto ziet er op zich wel netjes uit zoals ook de binnenkant.
Volledig mee eens. Een 6-bak is wel een must imho.Niels schreef:Al oogt dit type A4 wel nog altijd goed, voor 8K en het gewicht wat zo'n quattro heeft kun je ook een 330Ti kopen/rijden. Zou toch eerst maar eens in beide rijden (want de 330i is echt een fijnere). Destijds kocht ik een E46 omdat dit type A4 net buiten budget viel maar ik heb er nooit spijt van gehad, sterker nog ik heb daarna gewoon weer een E46 gekocht.
In jouw specifieke geval vind ik dat alles behalve raar...indobesar schreef:Ik wilde een C5 Break (praktisch!) maar dat was geen optie, aldus GF.
allen schreef:In jouw specifieke geval vind ik dat alles behalve raar...indobesar schreef:Ik wilde een C5 Break (praktisch!) maar dat was geen optie, aldus GF.![]()
Ik zou alles laten zoals het is of de Corsa omruilen voor iets dat net een slagje groter is.
De extra lasten van een kind zijn zeker in ieder geval in de eerste 2 jaar verwaarloosbaar. M'n hobbies kosten meer geld. Iedereen doet altijd zo panisch over de kosten voor ze een kind krijgen.
Voor mijn gevoel hadden ze dan sowieso nooit aan kinderen moeten beginnen.
We hebben al 2 jaar een aygo hedvh schreef:Dus Martijn. Binnenkort rij ook jij in een Up! ?
Haha...mooie wagen!indobesar schreef:Hi Joost, je kan een Touing bekijken, sta twee plekken naast jouw 3.0.
Btw, kinderen spelen bij je auto. Kun je een oogje in het zeil houden?
///Joost schreef:Haha...mooie wagen he die rooie!indobesar schreef:Hi Joost, je kan een Touing bekijken, sta twee plekken naast jouw 3.0.
Btw, kinderen spelen bij je auto. Kun je een oogje in het zeil houden?![]()