Zoals jullie wellicht weten (of niet, maar nu dan wel...) komt er een kleine aan over een paar maanden. Ik ben al behoorlijk serieus aan het rondkijken naar een A4 Avant (vind ik gewoon erg mooie auto's, dus laat dat even voor wat het is) en ik ben het geheel allemaal wat aan het doorrekenen. Die station komt er sowieso. Laat dat even voorop staan.
Het punt is een beetje dat wij in een appartement wonen, dus slechts plek voor 2 auto's (vriendin rijdt een Corsa B uit 1998 die nog geen ton heeft gelopen en het elke dag perfect doet. Kost dus ook geen drol aan vaste lasten

Heeft er wel eens iemand in zo'n situatie gezeten? Of wellicht ziet iemand een oplossing die ik niet zie...Voor 3 auto's geld naar de staat en de verzekering dragen is me eigenlijk wat te gortig, zeker met het zicht op alle babyshizzle die ik nog moet aanschaffen. En dan hebben we het nog niet eens over de hogere vaste lasten met z'n drietjes. Echter...2 auto's voor handen is wel uitermate handig, alhoewel ik meest van de tijd op de fiets naar het werk ga. Liefst zie ik echter de baby niet in een Corsa vervoerd worden uit veiligheid.
Ik zit nu te denken om misschien toch de M3 in de belasting te laten. Voor die 3 tientjes per maand extra (MRB is 60 eur/mnd) kan ik of de Mrs 'm elke dag zo uitlaten als het moet.

Brainstormsessie???