Hij is uitgelezen ( zero foutcodes) , temperatuursensoren zijn nagekeken en functioneren nog perfect.
Ondertussen hebben er een paar relais(en) liggen klikken als een bezetene , toen hield het geklik op en nu draaien de koelfans permanent in orkaanmodus, op zich geen ramp. Dat geklik kwam er samen met het stilvallen van de motor, een tijdje gelede startte hij soms gewoon slecht , nu valt hij soms na een eindje rijden ook gewoon stil( hij begint dan te stotteren en dan stikt de motor precies). Op zich is het gewoon erg vervelend maar ik krijg hem wel altijd terug aan de praat

Rijden en presteren doet ie nog wel goed, het verbruik is alleen vr6-achtig geworden. 9 rondjes ring is echt het absolute maximum , dan kan je nog juist tot in Adenau bollen om hem vol te tanken. ik heb 190 km gereden met een 52 liter benzine. Onderweg op het beschaafde stuk voor Duitsland heb ik de verbruiksmeter maar op 9,5 liter/100 km gekregen. 3 jaar geleden ging die nog vlot naar 6,5...
Dat presteren doet hij trouwens extreem goed, ik heb nog nooit een stock 16klepper geweten die zo hard ging.