Vanavond naar Rush

Eindelijk gewoon een film die gaat waarover die moet gaan zonder bizar veel special effects geneuzel om volle zalen te trekken.Robin schreef:Gisteren naar Rush geweest.
Als race- en autogek weten we vaak al teveel tov dit soort films. Allemaal mooi gemaakt qua effecten, maar als filmliefhebber ben je natuurlijk qua effecten de laatste jaren enorm verwend en dan is dit '70s spektakel met mooie dames, auto's en reclame uitingen(dat was wel skitterend) in mijn ogen wat te normaal.
Het beeld ging daar wat snel. Net alsofRobin schreef:daNpy, mee eens wat betreft prachtige beelden oude Ring en andere ouwe circuits. Ook Lauda's crash was dat computeranimatie van 'n echte auto of in 't geheel? En hij leek aardig op de echte crash. Dat zijn inderdaad top gemaakte effecten.
Macboy schreef:"Now you see me" vond ik echt een kinderfilm. Typisch iets dat ik leuk had gevonden toen ik 16 was.
Wat ik wel helemaal geweldig vond gisteravond was The Heat met Sandra Bullock. Volle zaal mensen helpt op de lachspieren natuurlijk (geen grap, lachen is aanstekelijk) maar heb zelden zo hard moeten lachen om een film als The Heat gisteravond.
Verhoorkamer scene is instant classic en de kat aan het einde tranen in mijn ogen
Als je deze trailer niet grappig vindt, hoef je de film ook niet te zien en zal je het hoogstens een 6 geven. Als je deze trailer wél grappig vindt: go see the movie want die is nog veel en veel leuker (anders dan bij Ted want daar bevatte de trailer al de leukste grappen en viel de film heel iets tegen).
Ik ben een koning in het overdrijven ik weet het maar kan het niet anders dan een 10 / 10 geven !
Muziek is ook erg goed
20er, en eigenlijk zeggen ze mij allemaal niets. Nou heb ik me nooit echt geïnteresseerd in de F1.Robin schreef: Wie van de 30ers laat staan 20ers(ook autogek) zegt Lauda wat, laat staan Hunt, Lord Hesketh, Harvey Postlethwaite, allemaal voor mij als autogek bekende namen, Enzo kwam erin voor, maar dat weet 'n 20er/30er amper dat hij dat moet voorstellen. Regazzoni was medespeler. Wie?
Het ging over Jody Scheckter(ook wereldkampioen geweest) En Carlos Reutemann, Jacques Laffite, John Watson. Ertl, Siffert en nog wat dooien....![]()
, Moss, Jochen Mass....
Die namen zeggen mij genoeg. Nog steeds. Maar 'het publiek'?
Kweenie?![]()
+1.Robin schreef:Thor, the Dark World 3D.
Leuk. Een 8.