Robin schreef:Facebook en internet platheid inderdaad...
Ik voeg wat toe aan de maatschappij, aan de hand van m'n blauwe enveloppen bovengemiddeld(?)
Funny this, zo zie (zag) ik het ook maar het komt eerst uit bij de mensen waar ik nog niet direct zo'n hoge pet van op heb. En ik begin me nu af te vragen hoeveel van mijn jaarlijkse inkomsten verdwijnen via accijns, bpm, belasting etc.
Robin schreef:Maar als ik rpeo: Wie betaalt, bepaalt, krijg ik 't ook aan de stok met deze en gene...
Ja en terecht. Alles uitdrukken in geld is onmogelijk. Economie is zo effectief mogelijk gebruik maken van middelen, geld hoeft daar helemaal geen onderdeel van te zijn. Sterker nog, als er geen geld bij van toepassing is betaal je in elk geval geen belasting, accijns of bpm.. dat klinkt mij heel economisch in de oren.
Robin schreef:Laatste alinea: Dat zie ik niet als 'n recht, meer als 'n reden en een vrijheid van meningsuiting bovenal : Wie kaatst kan de bal verwachten. En dat geeft me lucht en het is leuk om te discussieren toch?
Nou ik vind er geen donder aan. Maar wie het leuk vind om te kaatsen, hoopt misschien wel op een bal. Een strandbal bijvoorbeeld