Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Rupie

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Rupie » 02 okt 2013, 11:16

smiley schreef:Iedere bron mag vandaag de dag gerust kritisch bekeken worden; links, rechts, publiek, commercieel en filantropisch.
Aan het eind van de rit moet je jezelf altijd afvragen wie het vreten van de schrijver betaald, en daarmee je gewicht aan het artikel bepalen.
^^

Iets dergelijks. Altijd kritisch zijn en cijfers vooral ook niet geloven, want er zijn meerdere manieren om naar dingen te kijken zonder pertinente onwaarheden te verkondigen. Maar uit gemakzucht wordt er nog weleens wat weggelaten. Komt ook door wat de consument wil natuurlijk tegenwoordig.

Yolo! :kikker:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 02 okt 2013, 12:27

Kritisch zijn inderdaad, vooral naar de critici:)

Intellectuelen, dromers, idealisten: ik scheer ze voor 't gemak even over één kam:) : Kap met die huichelarij en als je dan de wereld wil verbeteren, begin bij jezelf en probeer niet iemand anders om te turnen tot iets/iemand wat hij/zij niet wil(zijn)

'De waarheid' is 'n begrip waar we tot Sint Juttemis over kunnen filosoferen en discussieren. Iedereen heeft z'n eigen waarheid. Gevoed door vanalles en nogwat. Ieder mens maakt fouten, vooral wereldleiders, maar wij ook elke dag. Om ervan te leren en fouten toe te geven etc etc. Dooddoeners, maar in mijn ogen wel een goeie richting. Kranten zijn berichtgeving, geschreven door mensen. Niemand is heilig. Niemand.

De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars en 't Centraal Bureau voor Statistiek is één lulverhaal imho.

:coffee:

TLRS

Bericht door TLRS » 03 okt 2013, 10:36

Metchu schreef:Hoe kan ik onderdeel van Nederland/Nederlandse bevolking worden als ik er constant op gewezen word dat ik eigenlijk anders ben... ik had het over WE en volgens jullie mag ik dat niet zeggen. OK
Nou, in mijn ogen ben je een stap verder dan de mensen die je daar op wijzen :thumbup:
Robin schreef:Intellectuelen, dromers, idealisten: ik scheer ze voor 't gemak even over één kam:) : Kap met die huichelarij en als je dan de wereld wil verbeteren, begin bij jezelf en probeer niet iemand anders om te turnen tot iets/iemand wat hij/zij niet wil(zijn)
Je zit nota bene op een forum, waarop andere mensen doorgaans belangeloos informatie delen, actief te verkondigen dat intellectuelen, dromers en idealisten moeten kappen met de wereld te verbeteren? Waar bemoei jij je mee :lol: :wink:

Is de marketing van twijfelachtige producten zo goed dat goede producten niet meer zonder marketing kunnen?

Robin

Bericht door Robin » 03 okt 2013, 11:49

TLRS schreef:
Metchu schreef:Hoe kan ik onderdeel van Nederland/Nederlandse bevolking worden als ik er constant op gewezen word dat ik eigenlijk anders ben... ik had het over WE en volgens jullie mag ik dat niet zeggen. OK
Nou, in mijn ogen ben je een stap verder dan de mensen die je daar op wijzen :thumbup:
Robin schreef:Intellectuelen, dromers, idealisten: ik scheer ze voor 't gemak even over één kam:) : Kap met die huichelarij en als je dan de wereld wil verbeteren, begin bij jezelf en probeer niet iemand anders om te turnen tot iets/iemand wat hij/zij niet wil(zijn)
Je zit nota bene op een forum, waarop andere mensen doorgaans belangeloos informatie delen, actief te verkondigen dat intellectuelen, dromers en idealisten moeten kappen met de wereld te verbeteren? Waar bemoei jij je mee :lol: :wink:

Is de marketing van twijfelachtige producten zo goed dat goede producten niet meer zonder marketing kunnen?
Het gaat niet om dit of een ander forum. Dat zijn bijna allemaal Keyboard Knights en als 't er echt op aan komt zijn 'we' allemaal opeens niet thuis.

Ik vind mezelf géén wereldverbeteraar. Hou op. Maar daarom/door mág ik 'wereldverbeteraars' er ook op wijzen wat ik niet goed aan ze/hun handelen vind. WANT dat doen ze bij 'n nietwereldverbeteraar als bijv. mij , ook....

etc etc.

Snap je?:)

Robin

Bericht door Robin » 03 okt 2013, 11:57

En hoe kan iemand in theorie al 'n stap verder zijn dan de 'domme rest' (want zo lees IK het!) , als ie in de praktijk, religieus, links en leraar is? :hmmm:

Dat meen je toch niet?:)

Verder behoeft goede waar/zienswijzes inderdaad marketing. Meer dan. Vandaar mijn tegengas naar die andere groep:)

Metchu

Bericht door Metchu » 03 okt 2013, 15:05

haha! ouwe hokjesdenker :tong: Snap jij het nog? Daarnaast ben ik ook nog voetbalsupporter, allochtoon, paragnost en milfhunter :blink:

Robin

Bericht door Robin » 03 okt 2013, 15:06

Metchu schreef:haha! ouwe hokjesdenker :tong: Snap jij het nog? Daarnaast ben ik ook nog voetbalsupporter, allochtoon, paragnost en milfhunter :blink:
En 'n eikel die m'n vrouw een keer onheus bejegende.

Robin

Bericht door Robin » 03 okt 2013, 15:13

Dus wijs 'mij' op de splinter in mijn oog, doe dat maar.

:coffee:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 03 okt 2013, 15:23

Metchu schreef:en milfhunter :blink:
Afbeelding

Luco

Bericht door Luco » 03 okt 2013, 16:13

Afbeelding

daar zit die

Rupie

Bericht door Rupie » 03 okt 2013, 17:04

Robin schreef: En 'n eikel die m'n vrouw een keer onheus bejegende.
smiley schreef:
Afbeelding
:swinging:

Metchu

Bericht door Metchu » 03 okt 2013, 17:14

Ruben schreef:
Robin schreef: En 'n eikel die m'n vrouw een keer onheus bejegende.
smiley schreef:
Afbeelding
:swinging:
puzzelstukjes vallen op hun plek...

http://bit.ly/1dXRVBT" onclick="window.open(this.href);return false; :lollerdelol: (NSFW)

Rupie

Bericht door Rupie » 03 okt 2013, 17:37

Hé als Robin er geen problemen mee heeft, waarom zou jij er dan een probleem van maken? :hosanna:

Robin

Bericht door Robin » 03 okt 2013, 18:28

Ik heb geen probleem met vrouwen/milfs, integendeel. Fantastisch!
Ook niet met dit forum of posters zoals jullie. Ik weet waar ik sta en wie ik ben en wat ik wel en niet heb en voor geen goud wil ik ruilen met jullie, voor geen goud . :hosanna:

dvh

Bericht door dvh » 03 okt 2013, 18:39

Wat ? Heeft Metchu je vrouw lastig gevallen?
Wat een eikel!

Een turk zeker?
Zie je wel!

:mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 03 okt 2013, 18:44

Misschien is Metin nog wel de redelijkste relatief. En bedoelen 'we' 't allemaal niet zo. Etc.
-----

Als je je slaapkamerraam in de zomer openhoudt zonder horren, kun je d'r op rekenen dat je last krijgt van muggen en andere insecten. Tja. Knap irritant. Zo klein en toch zo vervelend. Maar er zijn middelen tegen:)

Luco

Bericht door Luco » 03 okt 2013, 18:46

Robin schreef:Ik heb geen probleem met vrouwen/milfs, integendeel. Fantastisch!
Ook niet met dit forum of posters zoals jullie. Ik weet waar ik sta en wie ik ben en wat ik wel en niet heb en voor geen goud wil ik ruilen met jullie, voor geen goud . :hosanna:

wel gouden ketting op de rol he, turks goud is dat toch :tooth: :angel:

Robin

Bericht door Robin » 03 okt 2013, 18:47

Luco schreef:
Robin schreef:Ik heb geen probleem met vrouwen/milfs, integendeel. Fantastisch!

wel gouden ketting op de rol he, turks goud is dat toch :tooth: :angel:

>20 karaat, mooi spul vaak. Daar zal 't niet aan liggen:)

Robin

Bericht door Robin » 03 okt 2013, 18:50

KIjk eens even, allah bestaat echt:)
Afbeelding

Ook lekker. Diepe buiging. :love:
Afbeelding

En nog 'n mister of miss turkey:)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Robin op 03 okt 2013, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Luco

Bericht door Luco » 03 okt 2013, 18:51

jammer dat ze allemaal een snor hebben :blink:

Robin

Bericht door Robin » 03 okt 2013, 18:54

Luco schreef:jammer dat ze allemaal een snor hebben :blink:
En borsthaar en onder de oksels 3 en 'n halve meter bende waar Repelsteeltje jaloers op is:)

TLRS

Bericht door TLRS » 03 okt 2013, 20:19

Robin schreef:Het gaat niet om dit of een ander forum. Dat zijn bijna allemaal Keyboard Knights en als 't er echt op aan komt zijn 'we' allemaal opeens niet thuis.
Ja dat zal zeker, zelf heb ik ook een aantal niet zo fantastische, onlogische eigenschappen. Ze zeggen dat het menselijk is dus dan zal een ander ze ook wel hebben. Behalve mensen met facebook natuurlijk, dat is totale perfectie.. lol.
Robin schreef:Ik vind mezelf géén wereldverbeteraar. Hou op. Maar daarom/door mág ik 'wereldverbeteraars' er ook op wijzen wat ik niet goed aan ze/hun handelen vind. WANT dat doen ze bij 'n nietwereldverbeteraar als bijv. mij , ook.... etc etc. Snap je?:)
Het zou ook nog al wat zijn als iemand dat van zichzelf zou zeggen. Beter is een nogal lastig begrip is als je het weids bekijkt. En hoe meer ik zoek naar 'mijn' antwoord, hoe lastiger ik het vind.

Gezien deze vorm van communicatie (forum) ga ik er even vanuit dat je net als 99,99% van de bevolking deel neemt aan de maatschappij. Waar op de schaal plaats je dan jezelf? Ik vind het lastig voor te stellen dat je niets toevoegt aan onze maatschappij.

Het recht om een ander ergens op te wijzen omdat zij dat bij jou doen vind ik overigens geen sterk argument.

Robin

Bericht door Robin » 03 okt 2013, 20:52

TLRS schreef:
Robin schreef:Het gaat niet om dit of een ander forum. Dat zijn bijna allemaal Keyboard Knights en als 't er echt op aan komt zijn 'we' allemaal opeens niet thuis.
Ja dat zal zeker, zelf heb ik ook een aantal niet zo fantastische, onlogische eigenschappen. Ze zeggen dat het menselijk is dus dan zal een ander ze ook wel hebben. Behalve mensen met facebook natuurlijk, dat is totale perfectie.. lol.
Robin schreef:Ik vind mezelf géén wereldverbeteraar. Hou op. Maar daarom/door mág ik 'wereldverbeteraars' er ook op wijzen wat ik niet goed aan ze/hun handelen vind. WANT dat doen ze bij 'n nietwereldverbeteraar als bijv. mij , ook.... etc etc. Snap je?:)
Het zou ook nog al wat zijn als iemand dat van zichzelf zou zeggen. Beter is een nogal lastig begrip is als je het weids bekijkt. En hoe meer ik zoek naar 'mijn' antwoord, hoe lastiger ik het vind.

Gezien deze vorm van communicatie (forum) ga ik er even vanuit dat je net als 99,99% van de bevolking deel neemt aan de maatschappij. Waar op de schaal plaats je dan jezelf? Ik vind het lastig voor te stellen dat je niets toevoegt aan onze maatschappij.

Het recht om een ander ergens op te wijzen omdat zij dat bij jou doen vind ik overigens geen sterk argument.
Facebook en internet platheid inderdaad...

Ik voeg wat toe aan de maatschappij, aan de hand van m'n blauwe enveloppen bovengemiddeld(?)
Maar als ik rpeo: Wie betaalt, bepaalt, krijg ik 't ook aan de stok met deze en gene...

Laatste alinea: Dat zie ik niet als 'n recht, meer als 'n reden en een vrijheid van meningsuiting bovenal : Wie kaatst kan de bal verwachten. En dat geeft me lucht en het is leuk om te discussieren toch?

Luco

Bericht door Luco » 03 okt 2013, 21:57

Ja facebook, de helft zijn idioten die ter eigen eer en glorie iedereen uitnodigen om hun pagina te liken, pleur op, ik maak zelf wel uit wat ik leuk vind.
Dan komen er ook nog wijsneuzen even grappig doen, hoppa opbokken en blokkeren die hap, opzouten.
Denk er steeds vaker over om het account te verwijderen, alleen volg ik een paar mensen waarvan ik de activiteiten leuk vind.

TLRS

Bericht door TLRS » 05 okt 2013, 17:03

Robin schreef:Facebook en internet platheid inderdaad...

Ik voeg wat toe aan de maatschappij, aan de hand van m'n blauwe enveloppen bovengemiddeld(?)
Funny this, zo zie (zag) ik het ook maar het komt eerst uit bij de mensen waar ik nog niet direct zo'n hoge pet van op heb. En ik begin me nu af te vragen hoeveel van mijn jaarlijkse inkomsten verdwijnen via accijns, bpm, belasting etc.
Robin schreef:Maar als ik rpeo: Wie betaalt, bepaalt, krijg ik 't ook aan de stok met deze en gene...
Ja en terecht. Alles uitdrukken in geld is onmogelijk. Economie is zo effectief mogelijk gebruik maken van middelen, geld hoeft daar helemaal geen onderdeel van te zijn. Sterker nog, als er geen geld bij van toepassing is betaal je in elk geval geen belasting, accijns of bpm.. dat klinkt mij heel economisch in de oren.
Robin schreef:Laatste alinea: Dat zie ik niet als 'n recht, meer als 'n reden en een vrijheid van meningsuiting bovenal : Wie kaatst kan de bal verwachten. En dat geeft me lucht en het is leuk om te discussieren toch?
Nou ik vind er geen donder aan. Maar wie het leuk vind om te kaatsen, hoopt misschien wel op een bal. Een strandbal bijvoorbeeld :D

Plaats reactie