http://ressence.eu/collection/type-3/" onclick="window.open(this.href);return false;
20 over 10 's ochtends vind ik niet bepaald laat:)Robertdj schreef:Een late felicitatie dan maar
Wat is dit dan?Robertdj schreef:Een late felicitatie dan maar
Mooi ding Rob!Robertdj schreef:Gefeliciteerd Rob!
Digigedeelte werkt prima alleen alleen vind ik de cleane look mooier dan met bv de datum in het lcd schermpje.Robin schreef:20 over 10 's ochtends vind ik niet bepaald laat:)Robertdj schreef:Een late felicitatie dan maar
Ook feli.
Doet het digi gedeelte het niet of staat ie uit?
Erg mooie klok, maar hij draagt nèt iets te groot denk ik. 44mm toch?Robin schreef:Sinds 'n maand ofzo deze weer dagelijks(tijdens kantooruren) om:
Blijf me verbazen dat deze 3 sec voorloopt per 24h(binnen COSC chronometernorm terwijl hij dat niet is) terwijl m'n 16600 5s in 24h voorloopt.
Ik had 'm bijna verkocht maandje terug , maar man kwam niet opdagen...daar gaat m'n Akrapovic uitlaatsysteem:)
Jezus Robin, filkker nou toch es op met die klok...Die hebben we nou al vaak genoeg gezien in dit topic. En al helemaal nu het tegen Kerstmis begint te lopen.Robin schreef:Sinds 'n maand ofzo deze weer dagelijks(tijdens kantooruren) om:
Blijf me verbazen dat deze 3 sec voorloopt per 24h(binnen COSC chronometernorm terwijl hij dat niet is) terwijl m'n 16600 5s in 24h voorloopt.
Ik had 'm bijna verkocht maandje terug , maar man kwam niet opdagen...daar gaat m'n Akrapovic uitlaatsysteem:)
Er moet toch betaalt worden voor die keuring? Maw, hij komt er vast wel doorheen, maar ze hebben centen uitgespaard door het niet te doen?Robin schreef:Sinds 'n maand ofzo deze weer dagelijks(tijdens kantooruren) om:
Elmar schreef:Robin, je bent de laatste tijd wel een beetje anti IWC.
Punte Utrecht, fijne zaak! Was er al eens geweest voor een Meistersinger. Paar weken geleden liep Robert er langs en zag 'mijn' Legend Diver - no date liggen.Robin schreef:Punte Utrecht of Arnhem? Met beide heren collega's was ik op Spa inderdaad. Hoop lol en bier gehad:)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten