Natuurlijk mogen Florence,Pisa,Livorno,Siena etc niet ontbreken maar heeft iemand soms nog tips die niet overal vermeld staan om te bekijken daar?
Ohja...we gaan met de Volvo V60 hybride...

Dat had ik gehoord ja,hebben ook maar een dagje daarvoor uitgetrokken...toch effe kijken "while were there"..Peric schreef:Pisa kun je overslaan. Dat is de scheve toren en een katedraal ernaast. Wij vonden het zonde van de kilometers en tijd. Stelde te weinig voor eigenlijk.
Jazekers,we krijgen met regelmaat "post" van hun...en dan niet alleen dat boekje.2000USA schreef:.Wellicht ken je de producten van Fattoria La Vialla.
L'orto etrusco in bibbona. Onvergetelijke pizza's en een hele leuke ervaring!indobesar schreef:Vrijdag vertrek ik voor een weekje richting Cinque Terre. Standplaats La Spezia.
Ben zeer benieuwd. Tips & tricks?
Ik kom er 3-4 x per jaar, wat wil je weten?Marc R schreef:We gaan binnenkort een roadtrip Toscane en omgeving doen (eerste deel is geboekt) , natuurlijk doen we Modena even aan alsmede een short stay aan het gardameer.
Natuurlijk mogen Florence,Pisa,Livorno,Siena etc niet ontbreken maar heeft iemand soms nog tips die niet overal vermeld staan om te bekijken daar?
Ha, we zijn nu ook in Italië, vlakbij La Spezia. Zojuist naar Porto Venere geweest. Heerlijk gegeten, prima wijn en live muziek.Marc R schreef:Top dank je voor de tips...we zijn nu dus "ter plaatse" zoals dat heet.
Nu in Crespina en volgende week naar Arezzo...komt goed.