Metchu schreef:haha
Inderdaad, het is goed dat mensen zich op die manier kunnen uiten. Anders gaat het fout in onze rechtsstaat hoor. Je hoeft het niet overal mee eens te zijn en je mag je echt wel druk maken en opwinden over dingen. Maar op het moment dat er ergens draagvlak voor is in de democratie binnen de wetgeving, heb je ermee te leven. Het gaat pas fout als er niet meer valt te praten en je niet meer mee kan doen! Dat is namelijk een dodlopende weg...
Ben het voor een groot gedeelte wel met je eens hoor Metchu, maar ik snap Robin ook wel, je kan dan wel zeggen dat de Moslims een minderheid zijn, en cijfermatig zijn ze dat ook, maar, als er een slimme moslim is die een moslimpartij kan laten floreren in nederland en bijna alle moslims zouden daarop stemmen dan konden ze toch wel aardig wat in de melk te brokkelen krijgen.
Eerlijk gezegd moet ik daar niet aan denken, de wereld kan dan wel veranderen, maar ik zou toch echt niet in een land willen wonen waar de moslimgedachte met alle bijbehorende randzaken een grote invloed zou hebben.