en net onder de 1450 grens (ivm belasting)
Dit is waar dit hele draadje om gaat.Eric Z schreef: Ik denk dat een station vooral praktischer is, maar dat je ook met een sedan een heel eind komt. Mits je alles fatsoenlijk inpakt en indeelt in de auto.
Tja, ik houd wel van ruimte als het regent........D20VT schreef:Heb toen ik net een kleine had ook een Touran gereden, zeeën van ruimte maar eigenlijk niet nodig.
Nu al een aantal jaren een golf, alles past erin, geen dakdoos erop oid.
En waarom perse een grote auto om met de tent op vakantie te gaan. Met een beetje passen en meten gaat het met een kleinere auto ook
Reiswieg zullen we net nodig hebben, of we moeten heel laat gaan.allen schreef:Reiswieg hoef je alleen de eerste maanden rekening mee te houden, maar of je dan überhaupt wil kamperen? Voor jou wellicht leuk, voor de kersverse moeder kan dat weleens vermoeiend zijn.
Nee! wat een drama bak is een Compact als het om ruimte gaat. Als je je schoonouders echt niet mag en zij hebben geen vervoer, haal je ze op met een compact.Michel Huisman schreef: Ik heb sinds kort ook een station ; 2 kids (2jr & 4½jr) in een compact gaat niet.
.
Kwijl..... kitcar of welk merk? Ben niet zo into English carsD20VT schreef:
Toevallig vorige week nog iemand hier gehad met een CX5. Absoluut geen verkeerde auto, alleen van voor vind ik hem persoonlijk maar mwahmwah. Trouwens ik zie als je die configureert met 19", leder en camera schiet je zo €10k meer weg dan een QQ. Die around view monitor op de QQ vind ik wel handig.Arthur schreef:Mazda CX5 weegt ook maar1280kg. Heb je een 2.0 met 165pk. Mazda6 Sportbreak ook, zag ik.
Morgan Aero 8328Ti schreef:Kwijl..... kitcar of welk merk? Ben niet zo into English carsD20VT schreef:
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Hitz, Semrush [Bot] en 2 gasten