Die wil ik!tuurgtt schreef:Okee, mijn laatste poging tot cheap V-8, betrouwbaarder dan een Merc W-124 maar dan zonder de roest;
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/le ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
Dormagen is niet ver voorbij Mönchen-Gladbach (tussen Dusseldorf en Keulen).
Over 2U, Steve.
Dat ligt eraan.dvh schreef:Als ie al rammelt dan zit er dus al (behoorlijke?) speling op ketting.
Die kan wanneer je gas los laat na snel accelereren pang zeggen.
Ik zou dat ook als een manko zien. Mensen hebben een vraagprijs en zakken wat ivm onderhandelen. Maar zodanig zakken dat de reparatie en de normale onderhandelingsruimte erdoor vrijkomen voor de koper. Dat gebeurd niet snel.
Met andere woorden.
Liever een met een kettingrevisie.
Was ook mijn eerste gedachte maar lijkt me lastig. Als ik die verhalen zo lees zijn die reparatiekosten niet mals. Ik kan me zo voorstellen dat er dan een shitload van de prijs af moet.Tim N schreef:Met rammelen nog niks mis toch?
Mogelijk reparatiekosten eraf lullen?
Dan moet je gewoon een E34 530i handbak nemen, 2500 euro.Luco schreef:Kortom een betaalbare V8 rijden is niet makkelijk
Ik zou eerder 2k+ aanhouden. De mensen die ik heb gesproken zouden blij geweest zijn met 2k. Waarom denk je dat het er niet bijstaat in de advertentie. De auto is direct een stuk minder waard.ErikS schreef:
Dat ligt eraan.
Als Steve of Raymond een richtprijs kan geven voor het vervangen, dan heb ik een richtlijn om extra af te dingen. Koop je dat zo'n auto voor 2K minder, breng je hem weg voor die reparatie van bijv 1,5K.......
Dan heb je toch €500,- 'gewonnen' en ook een revisie ketting. (incl garantie dichtbij huis.)
Luco, een V8 is alleen goedkoop indien je hem geschorst in de garage zet. Als je een v8 wilt rijden moet je dokken, of dit nu in WBL, verzekering, verbruik of onderhoud is. (meestal de volledige combo)Luco schreef:Kortom een betaalbare V8 rijden is niet makkelijk
Ik dacht dat Gert het erover had dat er drie dagen voor stond, maar dat zal in de praktijk meer zijn. Drie dagen van acht uur tegen dealer(t)arief + daaroverheen de onderdelen; ik denk dat je eerder richting 3,5k-4,5k aan Euro's gaat. En als je dan het geluk hebt dat je in aanmerking komt voor coulance, mag je nog van geluk spreken dat je het met 2k aan pleuro's redt.ErikS schreef:Als Steve of Raymond een richtprijs kan geven voor het vervangen, dan heb ik een richtlijn om extra af te dingen. Koop je dat zo'n auto voor 2K minder, breng je hem weg voor die reparatie van bijv 1,5K.......
Dan heb je toch €500,- 'gewonnen' en ook een revisie ketting. (incl garantie dichtbij huis.)