3 weken een Ibiza 1.2 mee.

Er zit wel wat in, maar toch...allen schreef:Erg naiëf als je het mij vraagt. Luca wil een werkende auto, het zit helaas even tegen.RVV schreef:Ja en waarschijnlijk wel met druk van dit topic!.
De dealer stopt z'n auto in een hoekje van de garage en de werknemers gaan met toezegging van de baas even een bakkie doen. Ze hebben gewoon even geen zin om de gevraagde software op te vragen die ze in drie tellen kunnen inladen. De hele auto is namelijk gewoon plug & play.
Na een aantal weken inclusief wat rellen van wat leden op dit forum nodigt de directeur z'n personeel uit voor een bbq in z'n tuin. Daar verzoekt hij de mannen toch maar even de software op te vragen en in te laden omdat het grapje nu wel lang genoeg heeft geduurd. Zo gezegd, zo gedaan.
Als Luca terug komt doen ze nog even eenerbij en bedanken hem voor de vermakelijke weken die hij hun heeft bezorgd.
Dichter bij de waarheid is waarschijnlijk een bug, die er ondanks het vele testen bij het ontwikkelen van de auto, over het hoofd is gezien. Dan ben je wel even op zoek gezien de auto's tegenwoordig rijdende computers op wielen zijn. Ooit weleens meegemaakt dat Microsoft of Apple een besturingssysteem uitbracht zonder fouten?
Maar goed, probeer eens rationeel na te denken en dan ben je op Df gelijk pro Zijm. Geen idee wie die beste man of vrouw is. 3 Weken zonder je eigen auto en dan al denken dat je bij windkracht 6, balancerend op het randje van de aarde staat. De aarde is rond!
Dus je koopt een auto waarvoor je meer dan een modaal jaarsalaris aftikt, vervolgens levert je dealer die beschadigd af en na twee maanden kun je 'm voor bijna een maand achterlaten bij je dealer die je de indruk geeft dat je niet moet zeuren omdat de dealer zelf razend druk is met wachten op nieuws van de importeur of de fabriek, terwijl jij als autoliefhebber rondrijdt in een pruttelend kut-Ibizaatje.Luca schreef:Ondanks dat de aflevering van de GTI op korte termijn is vandaag toch even gaan kijken bij de GTI.
Wat een geweldig mooie auto!!! Helemaal top. Blijdschap was alleen van korte termijn....... Irritatie kwam al snel om de hoek kijken...... Een beschadiging........ (natuurlijk heb ik weer![]()
![]()
)
Precies op de rand (zichtbaar) is de Diffusor beschadigd.......![]()
![]()
Enige oplossing: vervangen.
En natuurlijk komt het goed maar ik baal wel.
Nu maar hopen dat de Diffusor op korte termijn leverbaar is.
Wel weer teleurstellend.![]()
Robin schreef:Tja Rico, ik hou m'n hart vast als jouw Mii wat overkomt.
3 weken een Golf 7 gti mee.De servers van DF staan in de hens:)
Robin schreef:Tja Rico, ik hou m'n hart vast als jouw Mii wat overkomt.
3 weken een Ibiza 1.2 mee.De servers van DF staan in de hens:)
Software-bug in m'n tv. Staat al vijf weken bij de dealer!Robin schreef:Maar ok.
Iemand nog genoten van die video enzo?
Hoe heet ie? We nagelen aan de schandpaal! Dit moet op TV zodat heel NL en de wereld 't weet!Snipe schreef:Software-bug in m'n tv. Staat al vijf weken bij de dealer!Robin schreef:Maar ok.
Iemand nog genoten van die video enzo?
Handbak en niet mijn zorg:)RVV schreef:LOL denken in jou en mijn dealer.. zal je de herinnering aan tranentrekkende posts betreffende je 335i die op instorten stond maar besparen.Is die al verkocht bij de Beier? Niet? goh hoe zou dat nou komen.
Gewoon precies 16 pagina's!Robin schreef:Handbak en niet mijn zorg:)RVV schreef:LOL denken in jou en mijn dealer.. zal je de herinnering aan tranentrekkende posts betreffende je 335i die op instorten stond maar besparen.Is die al verkocht bij de Beier? Niet? goh hoe zou dat nou komen.
Maar volgens mij was dat draadje geen 16 pagina's lang en zwaar op de hand ouwe backstabbert
RVV schreef:Maar goed laten we weer on topic gaan, en de dealer zegt nu dat de auto in orde is en door Luca geïnspecteerd mag worden. Hopen voor Luca dat hij daarna onbezorgd verder kan rijden, de komende 6 weken totdat die ingeruild gaat worden
+1RVV schreef:Dit topic gaat over een splinternieuwe auto, waarvan je als klant mag verwachten dat die aan de laatste stand der techniek voldoet. De dealer is verantwoordelijk, die levert het product waarvan de klant mag verwachten dat die volledig voldoet aan al zijn eisen en wensen die zeker niet overdreven zijn van Luca. Luca wil gewoon een goed functionerende auto. Lijkt me normaal.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], sitechris en 3 gasten