Corvette C6 of Z4 M coupe
- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Als totaal concept is een Z06 gewoon top maar naar het schijnt is een C6 met minimale aanpassingen aan het in -en uitlaat traject ook tot zeeeer indrukwekkende prestaties in staat. Zo circuleert ergens op het net een filmpje van een gast met een C6 (geloof ik) welke een paar aanpassingen heeft gedaan en even een 550 maranello op afstand zetTom schreef:vanwege de reden dat ik bij een C6 zou balen dat er ook zoiets bestaat als een C6 Z06.

- Daniel
- Berichten: 1030
- Lid geworden op: 28 aug 2006, 07:23
- Locatie: Hilversum
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- Henk Jan
- Berichten: 1445
- Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20
De keus lijkt me niet zo moeilijk. Ten alle tijden zou ik gaan voor de C6. IMO een mooiere auto met betere prestaties en mistens even goede rij-eigenschappen dan de Z4. Kan me alleen voorstellen dat je voor de Z4 zou gaan als je een propellor op voorhoofd getatoëerd hebt staan. 
Mensen die puur naar het imago kijken zouden denk ik eerder gaan voor de Z4, is ook niets mis mee natuurlijk.

Mensen die puur naar het imago kijken zouden denk ik eerder gaan voor de Z4, is ook niets mis mee natuurlijk.

- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Je kunt de BMW ook als een soort maatstaaf zien denk ik, de meeste mensen zullen het er over eens zijn dat een sportieve BMW als maatstaaf kan dienen omdat de meeste mensen aardig wat weten over zo'n auto en de pers ook, smaken verschillen natuurlijk, maar als maatstaaf dienen gaat ergens anders om en dus niet echt verkeerdNiels schreef:Dinomi schreef: Kan me alleen voorstellen dat je voor de Z4 zou gaan als je een propellor op voorhoofd getatoëerd hebt staan.![]()
![]()
En dat komt nog wel eens voor hier. Blijft leuk, alle vergelijkingen zijn zo'n beetje met een BMW. Zoniet dan wordt het een draadje van 2 pagina's max

- Henk Jan
- Berichten: 1445
- Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20
GTRene schreef:Je kunt de BMW ook als een soort maatstaaf zien denk ik, de meeste mensen zullen het er over eens zijn dat een sportieve BMW als maatstaaf kan dienen omdat de meeste mensen aardig wat weten over zo'n auto en de pers ook, smaken verschillen natuurlijk, maar als maatstaaf dienen gaat ergens anders om en dus niet echt verkeerd

Hoezo propellor??
Of je hebt last van een zonnesteek, of weer aan oma's drankkast gezeten zeker.

- Bert ///M3
- Berichten: 9415
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
8)Dinomi schreef:GTRene schreef:Je kunt de BMW ook als een soort maatstaaf zien denk ik, de meeste mensen zullen het er over eens zijn dat een sportieve BMW als maatstaaf kan dienen omdat de meeste mensen aardig wat weten over zo'n auto en de pers ook, smaken verschillen natuurlijk, maar als maatstaaf dienen gaat ergens anders om en dus niet echt verkeerd
Hoezo propellor??
Of je hebt last van een zonnesteek, of weer aan oma's drankkast gezeten zeker.


eneuh...OK ik heb ook een zonnesteek over gehouden van CBR07 met de hele dag met de kale klets in de zon


- Henk Jan
- Berichten: 1445
- Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20
Ligt er maar net aan welke tijdschriften je leest of welke autoprogramma's je bekijkt.GTRene schreef: 8)bedoel gewoon als middelpunt van een vergelijking... niet dat BMW de beste dingen leverd
![]()
eneuh...OK ik heb ook een zonnesteek over gehouden van CBR07 met de hele dag met de kale klets in de zon![]()

BMW spreekt wel een hoop mensen aan, dat is waar.
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
-
- Berichten: 2885
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
- Locatie: Leidschendam
[img:500:429]http://www.polizeioldtimer.de/images/BM ... 00x428.jpg[/img]
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
maatstaaf euhm zeg maar over het algemeen is een sportieve BMW een 8/10 en das dan bv een meetpunt, en een mazda RX8 b.v een 6.9/10 op de schaal zo bedoelde ik
zo heb je een centraal punt om wat auto's qua all round en sportievie tijd op de schaal te gooien? maar dat is en blijft natuurlijk persoonlijken moeilijk maar toch kun je redelijk in de buurt komen als gemiddelde...

- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
In de klasse van de 3er is de 3er nog steeds de auto om te verslaan. Ik moet er wel bij zeggen dat Audi en Mercedes goed hun best hebben gedaan met de laatste versies van de A4 en de C-klasse, want op sommige vlakken verslaan ze in mijn ogen de 3er wel en dat is met name op basis van het interieur. Maar op rijdynamiek is de 3er nog steeds de maatstaf: ofwel Maßstab für Fahrspaß.Dinomi schreef:Noem eens 1 klasse waarin BMW volgens jou de maatstaf is dan.
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
@Kees: Heb je dat plaatje van die Isetta ook nog in een grotere uitvoering. Erg goed. 
EDIT: heb 'm al kost wel even wat moeite ivm auteursrechten etc....
[img:2000:1714]http://www.polizeioldtimer.de/images/gr ... 0x1714.jpg[/img]
Dit scheurmonster moet toch zeker voor alle voertuigen op deze planeet de maatstaf zijn toch, met een top van 85km/h


EDIT: heb 'm al kost wel even wat moeite ivm auteursrechten etc....
[img:2000:1714]http://www.polizeioldtimer.de/images/gr ... 0x1714.jpg[/img]
Dit scheurmonster moet toch zeker voor alle voertuigen op deze planeet de maatstaf zijn toch, met een top van 85km/h


- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
BMW is vaak de maatstaf als ze met een nieuw model uitkomenDinomi schreef:Noem eens 1 klasse waarin BMW volgens jou de maatstaf is dan.


Blijft ook subjectief. Terwijl de een zweert bij RWD weegt het uiterlijk bij de ander veel zwaarder. Puur op rij dynamiek is BMW denk ik wel het te kloppen merk in de premium klasse maar als totaal concept zou ik over het algemeen sneller voor Audi gaan bijvoorbeeld. RWD.......daar wordt ik toch alleen maar bang van en ik vind Audi nu eenmaal mooier

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
als je dan toch een BMW Iseta koopt dan deze 730pk versie maar als het echt moet
[img:420:211]http://www.motorpasion.com/images/DragIsetta00.jpg[/img]
[img:420:315]http://www.motorpasion.com/images/DragIsetta01.jpg[/img]
[img:420:315]http://www.motorpasion.com/images/DragIsetta02.jpg[/img]
[img:420:315]http://www.motorpasion.com/images/DragIsetta03.jpg[/img]
Chevy V8 502 Big Block compresor, 8.226 cc...

[img:420:211]http://www.motorpasion.com/images/DragIsetta00.jpg[/img]
[img:420:315]http://www.motorpasion.com/images/DragIsetta01.jpg[/img]
[img:420:315]http://www.motorpasion.com/images/DragIsetta02.jpg[/img]
[img:420:315]http://www.motorpasion.com/images/DragIsetta03.jpg[/img]
Chevy V8 502 Big Block compresor, 8.226 cc...

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, MarcH, SlowCo, Spinazie en 18 gasten