Was een kort maar krachtig ritje, maar zeker de moeite waard, om beiden even back to back direkt na elkaar te ervaren.
Michel
Das allemaal perceptie, daar komt uiteraard bij dat de grootste groep nog nooit in een normale M3 gereden heeft, dus die zouden daar de vingers al bij aflikken....................................wanneer is genoeg dan genoeg, iedereen wil beter, maar de meesten zullen het niet/nooit kunnen.Dick Hoekendijk schreef:Probleem is echter wel dat als je een keer met een CSL gereden hebt, een gewone M3 nog saaier wordt dan ie al was. Niet dat de CSL zaligmakend is overigens.
Ben het wel met je eens, alleen veel mensen hebben percepties zonder deze ooit te kunnen staven, that`s my point.Dick Hoekendijk schreef:Natuurlijk is dat perceptie, Romo. Maar is 99% van alle bijdrage op een forum geen perceptie?
Ik heb een eigen mening over de M3 en de rest van het huidige BMW programma. Ben echter altijd bereid om mijn mening bij te stellen zoals je hebt kunnen lezen in het verslag van de Papenburg driftdag. Elke vorm van merkenblindheid is mij echter vreemd.
Michel heeft overigens in mijn ogen groot gelijk als hij de M3 een GT noemt.
Ik ben ook niet behebt met merkenblindheid. Er zijn genoeg pareltjes bij diverse merken te vinden. Ik het huidige modellen programma van BMW zijn dat voor mij de Z4 Mcoupe en de 130i dre edition. Moet wel constateren dat er steeds minder pareltjes zijn. Golf V GTI staat als hothatch hoog op de lijst.Dick Hoekendijk schreef: Ik heb een eigen mening over de M3 en de rest van het huidige BMW programma. Ben echter altijd bereid om mijn mening bij te stellen zoals je hebt kunnen lezen in het verslag van de Papenburg driftdag. Elke vorm van merkenblindheid is mij echter vreemd.
Niet doen Joop.................werkt verslavendJoop schreef:De 3er coupe is gewoon een GT, vandaag ook maar weer eens naar Düsseldorf geblazen; je stapt gewoon onvermoeid uit.
'k Mis alleen in sommige gevallen wat vermogen, dus inruilen voor een E46 M3 zal 'k graag doen als ik het financieel ook rond kon breien.
M'n pa reed wel eens in de M3 en het enige wat HEM(Genesis 3:2) tegenstond was idd dat gebleeeer van dat ding, bij lage snelheid, bij accelleratie en bij constant 160 oid ook(relatief). Ik vond dat allemaal 'gewoon' en prima, maar voor velen is dat een punt van discomfort, hoe rap en goed die kar ook is. Als ik dan voluit de A32 op accellereerde en voor het Abe Lenstra Stadion al 2X 100 ervoor had riep HIJ(Deutronomium 34:3): "Gvd wat een kogel is dit!"romo schreef:Een M3 is niet echt een autobaan auto...........................ja julie hebben het goed gelezen............................Tuurlijks is ie snel, maar hard rechtuit blazen kan je ook met andere auto`s ( niet noodzakelijkerwijs een BMW), het grootste punt van kritiek is simpel dat de M3 te veel lawaai op hoge snelheid produceert, bij lange ritten gaat dat mij, persoonlijk althans, tegenstaan, met een 335i ben je mi dan vele malen beter af en minstens zo snel.
De M3 is het meest lekker op het "Rico Parcour" gewoon lekker achteraf, mooie landweggetjes, sturen en knallen.
In "normaal alledaags" verkeer, dus niet snelweg, is het meer dan prima. Maar langdurig snelweg verkeer, dan wordt de sportieve toon snel een vervelende dreun. Zo beleef ik het althans, ik praat echt niet over 160 km/h, nee 200+ , dat had wel wat stiller gemogen.Robin schreef:M'n pa reed wel eens in de M3 en het enige wat HEM(Genesis 3:2) tegenstond was idd dat gebleeeer van dat ding, bij lage snelheid, bij accelleratie en bij constant 160 oid ook(relatief). Ik vond dat allemaal 'gewoon' en prima, maar voor velen is dat een punt van discomfort, hoe rap en goed die kar ook is. Als ik dan voluit de A32 op accellereerde en voor het Abe Lenstra Stadion al 2X 100 ervoor had riep HIJ(Deutronomium 34:3): "Gvd wat een kogel is dit!"romo schreef:Een M3 is niet echt een autobaan auto...........................ja julie hebben het goed gelezen............................Tuurlijks is ie snel, maar hard rechtuit blazen kan je ook met andere auto`s ( niet noodzakelijkerwijs een BMW), het grootste punt van kritiek is simpel dat de M3 te veel lawaai op hoge snelheid produceert, bij lange ritten gaat dat mij, persoonlijk althans, tegenstaan, met een 335i ben je mi dan vele malen beter af en minstens zo snel.
De M3 is het meest lekker op het "Rico Parcour" gewoon lekker achteraf, mooie landweggetjes, sturen en knallen.
Het rare is dat hij dat in een 911 nooit zei. Wel dat een Carrera 3.2 in tussenaccelleratie hem wat tegenviel, maar die boxerbrom stond 'm wel aan en hij heeft een zwak voor normale 911s(en da's naast een Mercedes SL ook ongeveer 't enige qua auto's waar hij een 'zwak' voor heeft)
Gebruikers op dit forum: krentenbol, mauritsklein, MParallel, Zed240 en 8 gasten