en 0 naar 200 in slechts 13.2sec

0 naar 100 in slechts 3.8 sec
http://fastestlaps.com/cars/porsche_991_carrera_s.html" onclick="window.open(this.href);return false;
romo schreef:Correctie, ik lees niet goed,
0-200-0
My bad................![]()
krijg jij een aanbreng fee Luco?Luco schreef:romo schreef:Correctie, ik lees niet goed,
0-200-0
My bad................![]()
En weer een DVH klantje gevonden
En? Was het wat?En nu heading for Spa Francorchamps . Jippie:)
Was in de war. Head zag ik verderop. Sorry.Richardt. schreef:Gaaf hoor!![]()
Ik vind overigens de hoofdtribune bij start/finish nooit zoveel aan. Ik zit liever in een leuke bocht waar de kans op actie wat groter is.
Aan de andere kant, de voorbereidingen door de teams op de grid zijn wel interessant in de F1 en natuurlijk niet te vergeten een veld vol F1 auto's die starten, onvergetelijk lijkt me zo....
Klein detail Robin, Patrick Head is toch echt Pat Symonds
Mooie Gtrene post.Robin schreef:Die parade met die ouwe meuk waar de rijders uitstapten en gejuich. Hamilton en Kimi zijn het populairst heb ik zo'n idee. Alhoewel Ferrari an sich'het meest popi is (denk ik) Applaus toen Alonso 'n plek opschoof, maar dat kun je amper volgen op dat grootbeeld...
Na de parade:
Die SLS pacecar klinkt machtig.
STERKER: De F1 karren komen bij ons dan 't rechte stuk op en rijden 200 plus(?) tot aan de bocht(La 250 ofzo? bij La Source...
De snelheid van het langskomen viel mij 'mee'(tegen) , MAAR het remmen bij La Source is ongelovelijk hoe laat...
De SLS pacecar en die Medic C63 Amg Station kwamen ook volgas langs en de PERCEPTIE van de snelheid van 'n object wat langskomt is niet eens zo verschillend met die F1 auto's . LIJKT het want je hebt geen vergelijk(waarvan ik weet dat dat gewoon nergens over gaat en ik hoef geen discussie), maar 't viel mij op dat die C63 ook als 'n gek SNEL langskwam bulderen. En 'n F1 is 30x sneller maar zo leek dat niet, gewoon PERCEPTIE: een beetje sneller.
Dat hadden wij als groep allemaal...
Ik snap ook dat de acc. uit die bocht met 80-100(?) naar ons rechte stukje en dan binnen 3 sec op 200 ofzo fenomenaal idioot is tot aan 250(?) bij La Source(Wie weet dat) maar 't remmen was te gek. De acc qua PERCEPTIE( de start ook dus) had ik SNELLER verwacht... qua hoe het lijkt.
![]()