E46 M3 CSL remmenset

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Plaats reactie
Jeroen K.

Re: E46 M3 CSL remmenset

Bericht door Jeroen K. » 12 aug 2013, 23:00

Klopt rene, gewoon standaard klauwen erop. Alleen wel ff nieuwe blokjes want de schijven zijn ook nog nieuw! slijten ze mooier in!

GTRene

Bericht door GTRene » 12 aug 2013, 23:11

klopt :thumbup:

ik was vandaag ook even met de CSL remschijven bezig, dacht zal die gaten eens aanpassen welke je de schijf mee borgt, van systeem CSL naar M3/Z3M, velen doen dat niet maar het zit er niet voor niks denk ik dan.

hopelijk krijg ik van de week die nwe 'reserve' wielboutsleutel zodat ik mijn weilen eraf kan halen en mijn remmen upgrade af kan maken, rvs omvlochten leidingen en grotere remschijven (CSL) en 4-pots brembo's en nwe blokjes ofcorse en dan de nwe LM velgen erop :shock:

die velgen leverancier mailde me al van, en heb je ze er al onder? hij wil eventueel die foto's gebruiken voor zijn website (veel auto en tuning spul) als nwe frontpage oid incl die nwe velgen.

ik zei dat duurt dus nog wel een week of 2 en dan nog hopen dat ik met mijn foon dat soort foto's kan maken zonder fotoshop kunsten die ik niet heb :mrgreen:
en moet :ongeveer als: dan ook nog langs 2 autobedrijven die me vroegen of ik dat dan wilde laten zien als het eronder zat, maja toen was mijn velgslot verhaal nog niet dus duurt alles langer :bag:

markk

Bericht door markk » 13 aug 2013, 15:55

Nieuwe blokken liggen al een tijdje in de schuur. En de klauwen zitten op m'n auto :-)
Kortom setje schijven + brackets is leuk voor als schijven + blokken toch vervangen moeten worden.

Fit met 18" moet wel zeker zijn. Nu heb ik 19" CSL eronder, maar in de schuur ligt nog setje 18" OEM met zomerbanden en ook een setje 18" M6 replica met winterbanden. Dat moet allemaal wel passen.

Ik denk er nog even over na...

Mark.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 13 aug 2013, 16:28

Als goed is past een 345MM schijfrem met klauw gewoon onder een 18" velg, net nog zitten berekenen mark! Is wel een mooie mod voor onder de M3.

Zo zag het er uit onder mijn auto toen dr tijd (met EBC yellow blokken, dag erna was het game-over)
Afbeelding

Als ik het daar ook op bekijk lijkt me dat meer dan genoeg ruimte voor 18" velgen.

Plaats reactie