...maar zo te zien (ook op Strava) ben je wel lekker bezig Bram

Op het heetst van de dag boven de dertig graden, dat is met zulke inspanningen niet echt leuk meerJP schreef:Zijn de temperaturen daar een beetje te doen, Bram?
Ik weet er verder niets van af, maar lijkt me gaaf om eens te doenJoop schreef:Btw: iemand als eens tijdens Rad am Ring gefietst op de tweede dag? Zit er over na te denken de 8e september maar eens met de fiets over de Ring te gaan ipv. de gebruikelijke rondjes met de auto.
Begrijp ik het goed dat je één bedrag betaald (afh. van aanmelden tussen de 15 en 25 euro) voor de hele dag en dan eigenlijk 'onbeperkt' rond mag tijdens de tourdag?
Hee dat is leuk! Misschien ga ik ook welJoop schreef:Btw: iemand als eens tijdens Rad am Ring gefietst op de tweede dag? Zit er over na te denken de 8e september maar eens met de fiets over de Ring te gaan ipv. de gebruikelijke rondjes met de auto.
Begrijp ik het goed dat je één bedrag betaald (afh. van aanmelden tussen de 15 en 25 euro) voor de hele dag en dan eigenlijk 'onbeperkt' rond mag tijdens de tourdag?
54km/h, onverhard op de MTB route...gaat iets verder door dan de dip van Fuchsrorhe, behoorlijke klim om weer boven te komen.Joop schreef:Dat zal door na Flugplatz en door Fuchsröhre zijn waarschijnlijk...
Yep ik heb dat wel eens gedaan, 3 jaar geleden. Was erg leuk! Ik was toen net met fietsen begonnen en ik had het op het stuk kesselchen tot hohe acht echt wel heel zwaar, hartslag 180-190 en niet meer naar beneden willen. Maar was wel echt heel leerzaam omdat ik nu precies weet waar het hoeveel omhoog gaat. Ook stukjes waar je het niet verwacht.Joop schreef:Btw: iemand als eens tijdens Rad am Ring gefietst op de tweede dag? Zit er over na te denken de 8e september maar eens met de fiets over de Ring te gaan ipv. de gebruikelijke rondjes met de auto.
Ik wil ook graag Rad am Ring gaan doen maar twijfel nog een beetje over de hoge inschrijfkosten van 51€ (voor de 150km, 6 rondjes).Petrolhead Tom schreef:Dat Rad am Ring lijkt me te gek! DF-ers die daar interesse in hebben?
Ik heb vandaag weer eens een rondje ge-singlespeed. Dat ging weer lekker. 24 kilometer met bijna 27 gemiddeld. Best netjes. De komende tijd weer vaker op de fiets zitten. Hardlopen zit er even niet in.
Edit: linkje van het rondje: http://www.strava.com/activities/73827843
Kijk even op pistonheads daar staat een uitgebreid draadje over di2. Mooie techniek maar voor mij zou het niet hoeven. Schijfremmen op een racefiets? Why?Marco R. schreef:Kan iemand mij vertellen hoe de Shimano Dura Ace Di2 hen bevalt tov een normale set zoals bijv. de Ultegra die ik nu heb? Verder ben ik ook aan het kijken naar schijfremmen voor bij een nieuwe fiets, heeft iemand daar bruikbare info over?
Ik ga niet voor 1 rondje die kant opPetrolhead Tom schreef:Ik denk dat de 150 kilometer wat te vroeg komt voor mij. Zondag is het tourifahrten voor 20e die leek me wel aardig.