Robin schreef:
Is dat jouw pols Robin? Jemig, dat is wel een heel groot horloge je. Pff wilde echt graag een Oris maar dit wordt helaas wel erg groot voor me.
Robin schreef:
Tja het is wel 'n lel van 'n klok en mijn polsen zijn niet het dikst en vreemdgenoeg als ik anderemanspersonen m'n SD laat passen hij vaak gewoon goed zit bij hun en de sluiting dicht kan.... , maar 46mm is natuurlijk ook best fors voor die Oris.tomgtr schreef:Robin schreef:
Is dat jouw pols Robin? Jemig, dat is wel een heel groot horloge je. Pff wilde echt graag een Oris maar dit wordt helaas wel erg groot voor me.
Je moet zijn poster van 25 jaar geleden boven je bed vandaan halen.....hij ziet er inmiddels iets anders uit.Robin schreef:Ik vind John Travolta ook altijd 'n beetje Breitling-achtig.
Inderdaad ziet hij er iets anders uit, want 't was Chuck Norris die boven m'n bed hing.(dit klinkt wel heel suïcidaal)Downforce Hans schreef:Je moet zijn poster van 25 jaar geleden boven je bed vandaan halen.....hij ziet er inmiddels iets anders uit.Robin schreef:Ik vind John Travolta ook altijd 'n beetje Breitling-achtig.
Je zat natuurlijk in de Marianentrog, ja daar zie je geen ruk:)Aerschtuner schreef:De Tärnan Oceanographer no. 45 vanmorgen opgehaald. Wat een beauty! Ik ben er helemaal gelukkig mee. Zal morgen wat foto's maken. Nu te donker.
Gebruikers op dit forum: Thomas H en 7 gasten