Dat de koppeling niet meer goed is merk ik inderdaad vaak. Het is lastig wegrijden vanuit stilstand in sommige S2000's. Net een aan/uit knopje. Veel S2000's hebben schade bij de achterschermen. Een die te koop staat voor een behoorlijk bedrag heeft schade bij een achterwiel totaan het hart van de velg en in het plaatwerk erboven zitten oneffenheden. Zegt genoeg lijkt mij.
Op het S2000 forum vinden ze het trouwens normaal als een S2000 een paar keer in elkaar heeft gezeten. Ze vinden het normaal om 18k te vragen voor een auto die er zo bijstond:
http://postimg.org/image/2fksfjxhg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://postimg.org/image/2fkxe5yys/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://postimg.org/image/2fl0p8nyc/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik noem dat total loss

De auto is wonderbaarlijk weer opgeknapt. Tadaaa:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/hond ... white.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe weet je of het een olieboot is of niet? Volgens mij kom je daar na aankoop pas achter of je moet een hele eerlijke verkoper hebben.
Bij een testrit laat ik de verkoper eerst rijden om te kijken naar zijn rijstijl (icm koude motor). Sommige lui trappen meteen door naar redline
