Budget RWD auto's die DF bieden
-
OnlineTristan
Re: Budget RWD auto's die DF bieden
Sierra heeft ook een veel slapper onderstel dan een E36 compact. Tuurlijk, dwars gaan kan wel maar ik versta driften als dat je gecontroleerd met gas de bocht door kan driften. Niet even de kont laten zwiepen.
- Luco
Tristan schreef:Sierra heeft ook een veel slapper onderstel dan een E36 compact. Tuurlijk, dwars gaan kan wel maar ik versta driften als dat je gecontroleerd met gas de bocht door kan driften. Niet even de kont laten zwiepen.
Dat gaat prima met een sierra

- Knot
Ik wist zelfs wel raad met een 1.6 75pk sierra.... dus een 2.0i 120pk doet het zeker niet onaardig voor het geld dan....
Nu vind ik 193pk nog te weinig, net wat je verwacht.
Nu vind ik 193pk nog te weinig, net wat je verwacht.
-
OnlineMVB
Had je een 18 of een 23 gehuurd?G Kolkman schreef:een toyota starlet gaat net zo snel over Franse circuitjes.
Maar compacts zijn fijne auto's, heb er vorig jaar eentje gehuurd voor een rally-oefen-dagje en dat ging ernstig mooi. Sindsdien overweeg ik er zelf 1. Een bevriend stel van me had er tot vorige week 1 en die had dik 3 ton op de klok en liep nog prima (al had ie wel een nieuwe koppeling nodig). Remmen zijn wel brak, ongeventileerde schijven op de vooras....
Ik reed op 185 breed 3.5 bar achter zodat hij op droog lekker makkelijk om kwam en dan was hij prima te controleren. Op nat kon ik wel wat combinaties achter elkaar glijden dat lukte me op droog nietTristan schreef:Sierra heeft ook een veel slapper onderstel dan een E36 compact. Tuurlijk, dwars gaan kan wel maar ik versta driften als dat je gecontroleerd met gas de bocht door kan driften. Niet even de kont laten zwiepen.

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Ik had een 323 gehuurd ('t was in ieder geval een 6-cilinder), dat had ik er wel even bij kunnen zetten inderdaad
.

Sterk spul wel
.

Sterk spul wel

- Knot
Zal molenaar blij mee geweest zijn zo in de lucht 

- Luco
dat zijn toch al afgetrapte hokken.
- G Kolkman
Hij weet en wist hoe het terrein er bij ligtKnot schreef:Zal molenaar blij mee geweest zijn zo in de lucht

http://www.youtube.com/watch?v=ty4vdZY7_L0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineMVB
lijkt op het snapshot ook erger dan het in werkelijkheid is. Maar goed kan wel wat hebben 

- Knot
Hmmz... dat is eigenlijk wel wat voor mij om een keer te proberen, rally... waar vind je de kalender?
- G Kolkman
Dit ging vanuit de 325i challenge, en dat moest je even weten.
En volgens mij wordt het wel vaker gedaan; de laatste keer (in Juni) dat ik op Emmen aan het driften was was Molenaar er ook en die had ook een vrachtwagen met bmw's bij zich waarvan een stuk of 5 echt ONDER de prut zaten. Ik heb geen idee waar ze geweest waren en het lijkt me stug dat ze helemaal nooit schoongemaakt worden. Misschien Molenaar eens vragen wanneer ze waar zijn met dat spul en dat je echt zo'n rally-experience zoekt, hij heeft ongetwijfeld een completer overzicht dan ik.
En volgens mij wordt het wel vaker gedaan; de laatste keer (in Juni) dat ik op Emmen aan het driften was was Molenaar er ook en die had ook een vrachtwagen met bmw's bij zich waarvan een stuk of 5 echt ONDER de prut zaten. Ik heb geen idee waar ze geweest waren en het lijkt me stug dat ze helemaal nooit schoongemaakt worden. Misschien Molenaar eens vragen wanneer ze waar zijn met dat spul en dat je echt zo'n rally-experience zoekt, hij heeft ongetwijfeld een completer overzicht dan ik.