Met informatie, ervaringen, links van advertenties en fimlpjes. Zodat allen fwd rijders toch een rwd erbij kopen

Dus post alles met de volgende ingrediënten: rwd,

Belastingvrije capri met een 2.8i motorblok uit een granada.
Niet supernetjes of orgineel , maar wel leuk en goed!
Carrosserie ziet er nog goed uit. uitlaat is tzt aan vervanging toe.
bieden mag, maar wel redelijk.
te koop mercedes benz 190 2.3 1986
met zorg bereden en onderhouden
lichte gebruikers sporen
5 bak , trekhaak , apk tot dec 2012,
let op roestvrij ook op de bekende plekken
voor verdere vragen bel gerust 0647460894
mvg Jacques
Voor een realistisch beeld van het verbruik zou je op spritmonitor.de kunnen kijken. Ik denk dat het onderling verschil kleiner is dan je denkt..althans het zal niet dusdanig zijn dat je er tientallen euro's per maand mee gaat besparen. Mijn 323ti zit rond de 1:10.Freek schreef:Heel goed topic!
Ik wil voor de zomer mijn eerste auto kopen en ik ben me rustig aan het orienteren op een E36 coupe.
Weet alleen niet wat ik het beste kan kopen. 20i, 23i of 25i..
25i is natuurlijk de leukste, maar ook de duurste in aanschaf en verbruik.
Volgens autowiki.nl heeft de 23i net zoveel koppel als de 25, maar het laagste verbruik van de 3.
Je koopt en E36 natuurlijk niet voor t verbruik, maar als student heb ik niet al teveel geld te besteden![]()
Iemand die me hier goed advies over kan geven?
Op droog kan je vergeten, op nat zeker mogelijk.Oof schreef:En om te driften. Hoe dat een 318ti het dan?
Kijk dat zijn goede berichten, volgens mij is de balans van zon compact wel aardig goed.Tristan schreef:318Ti is een leuke auto met een super wegligging als je er een fatsoenlijk onderstel onder zet. Op Zandvoort reed ik met een 318Ti cup auto tijden onder de 2.10. Bizar hoe hard zo'n ding door de bocht gaat.
Geen idee daar ben ik erg benieuwd naar, maar met een afgeragde sierra 2.0 kon ik ook dwarsOof schreef:En om te driften. Hoe dat een 318ti het dan?