Maar ze zijn er ook wel in het rood

Helaas toch wel het nodige onderhoud nodig. en daarbij vind ik het geen mooi model. Daarbij ben ik vergeten te melden een voorkeur (maar geen must) is gewoon een coupe. Ben geen taxi bedrijf dus ik hoef geen achterbank te hebben ofzo waar mensen op kunnen zitten.
Mooi ding!!!
Niet zo zeer, M3 had ook veel onderhoud, maar je had het in dit geval wel over een alfa, het auto merk dat het meeste onderhoud nodig heeftEvdP schreef:Dus niet heel veel onderhoud is ook een vereiste.
Heb inderdaad al paar keer naar een 200SX gekeken, alleen dan wel deze 2:
Nee, rechtboven lekt. Moet het rechtrraam nog eens proberen te stellen, of de turbo seal met de verbeterde regenopvang monteren.allen schreef:Neem aan dat hij dat bij jou dus ook nogsteeds lekvrij is
Vond die 2e juist wel vet, stickers eraf en je hebt een mooie blauwe autoErikS schreef:Dan ga je toch een van die halen?!
Eerste kan nog wel, tweede vind ik niks.
Groene is de beste optie....
Je beschrijft die gele waar ie voor gaat kijken (op de hardtop na, maar die is voor watjes)Roy RS schreef:Dus als je echt voor een Speedster gaat, moet die een hardtop hebben, geen originele uitlaat/luchtfilter, geen standaard onderstel maar Nitrons oid en andere remmen zonder ABS of iets anders waardoor die ABS weg is, dán is het echt heel leuk!
Auto van een bekende van mij. De eigenaar is een enorm handige jongen, die netjes werkt. Erg vlotte auto!
dan zeg ik DOEN! Die is ook niet te duur...en zwaar leven, das relatief en dat krijgt ie hierna ook weer. Die blokjes kunnen wel wat hebben in zoo'n licht autootje.smiley schreef:Je beschrijft die gele waar ie voor gaat kijken (op de hardtop na, maar die is voor watjes)Roy RS schreef:Dus als je echt voor een Speedster gaat, moet die een hardtop hebben, geen originele uitlaat/luchtfilter, geen standaard onderstel maar Nitrons oid en andere remmen zonder ABS of iets anders waardoor die ABS weg is, dán is het echt heel leuk!
Idd ticks all the boxes, maar ontiegelijk lelijk altijd gevonden...2000USA schreef:Coupe: check
RWD: check
10-12k: check
opvallende kleur: check
Handbak: check
>200pk: check
beetje recent bouwjaar: check
Kan je op de IVA-parkeerplaats parkeren zonder gelijk een 'naam' te hebben: check.
KLIK
Doet me denken aan dit topic dat ik vanmiddag las: http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... -pics.html" onclick="window.open(this.href);return false;allen schreef:Stefan, bij mij stond hij de hele winter gewoon buiten. Ik weet van Gerard ook dat hij de Speedster heel het jaar rond buiten had staan. Stond altijd met de neus naar beneden op de oprit en heeft nooit gelekt. Neem aan dat hij dat bij jou dus ook nogsteeds lekvrij is is. In de winter had ik er dat dakhoesje opzitten. Bleef het dakje droog bij regen en als het had gesneeuwd was dat ook erg makkelijk. Kon het dak dan altijd gelijk oprollen bij vertrek.
Lag bij mij in de winter standaard een skibroek in de auto omdat ik op een enkele keer na altijd open reed.
Tuurlijk blijft een auto mooier als je hem binnen kunt stallen, maar we moeten ook niet overdrijven. Het is geen marsepein.
Ik durf wel te zeggen, dat de Speedster m'n meest betrouwbare speelwagen is gebleken. Nooit zo goedkoop kunnen rijden. Net geen 40.000 kilometer in 13 maanden en maar 1 keer autopech, dat achteraf geen autopech bleek te zijn.![]()
Overigens heb ik wel 3 keer met een lege tank langs de weg gestaan...
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], e30touring1990, KoenM en 5 gasten