Vandaag opgehaald en ik ben echt zwaar onder de indruk. BMW heeft bijna alle irritaties die bij de E60/E61 aanwezig waren opgelost. Kleine dingen zoals dat je de helderheid van de iDrive apart in een menu moest instellen (gaat nu met 1 knop die in 1x helderheid van iDrive, HUD en klokkenwinkel regelt), direct bedienbare airco-zones (zat vroeger in de iDrive verstopt) en zo nog tientallen kleine en grote dingen. Eindelijk werkt de spraakbesturing zoals het hoort. Eindelijk is de navigatie een beetje rap, eindelijk geen rammels en kraakjes meer van gare interieurdelen.
Ik had de hele rit nodig om alle knopjes en functies en dingetjes uit te proberen

Tot !00 km/uur hoor je alleen bandengeruis en de stoelen zitten subliem. Het is bijna onvoorstelbaar dat deze auto al bijna 3x rond de wereld is gereden want hij oogt en voelt hagelnieuw.
's avonds wil je er al helemaal bijna niet uitkomen want met de ambianceverlichting erbij en de stoelverwarming op standje 1/3e is het helemaal schitterend. Ik ga er maar in wonen denk ik