Zoals de meeste al zeggen ik denk dat ik gewoon lekker in mijn eigen auto blijf karren...
**en intussen doorsparen voor een F30

Die bij Auto Han zal ongetwijfeld in een betere staat zijn (omdat vrijwel alles daar in topstaat is), maar heb je wel goed naar die foto's gekeken? Die kleurencombinatie is niet half zo mooi als die van jou!Martijn_bmw schreef:Even een vraag voor de kenners:
Wat zou een reëel bedrag bijbetaling zijn van mijn 325i in dit topic inruilen op:
http://www.autohan.nl/aanbod/759/BMW-32 ... akket.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Martijn_bmw schreef:dat weet ik ook niet, maar ik ga ook niet achteraf een M-pakket monteren hoor
dat wordt me te duur incl spuit/montage werk.
Door deze opmerking toch nog maar eens een rondje gekeken...daNpy schreef:Voor die 15k heb je ook een knappe E91 325i met 6 bak, I drive etc
Klaar toch? Lekker door blijven rijden, en er komt vanzelf 1 voorbij die wel helemaal past. Ik gok dat die E91s harder afschrijven dan een E46, dus je bent nog geld aan het verdienen ookMartijn_bmw schreef:Het bedrag heb ik makkelijk liggen dat is het probleem niet...
En qua aanbieding is het gewoon heel scherp wat er bij moet.
Maar net wat je zegt is dus ook mijn eigen twee strijd de voor mij perfecte e46 qua kleur motor en samenstelling vs een lekker "nieuwe" auto die ook zeker mooi is samengesteld alleen qua motor niet
Bedoelde ook meer dat de inruilwaarde een hele fictieve is....als ik een nieuwe 7 bestel, krijg ik denk ik ook wat meer terug voor de 318i dan wanneer ik 'em inruil op een 12 jaar oude Vectra. ZoietsMartijn_bmw schreef:Het bedrag heb ik makkelijk liggen dat is het probleem niet...
En qua aanbieding is het gewoon heel scherp wat er bij moet.
Maar net wat je zegt is dus ook mijn eigen twee strijd de voor mij perfecte e46 qua kleur motor en samenstelling vs een lekker "nieuwe" auto die ook zeker mooi is samengesteld alleen qua motor niet
330i Touring Schnitzerumbau:
Kompressor, Aerodynamikpaket , Felgen, Domstrebe, Short-Shift-Schaltung, Pedalsatz Auspuff, alles von Schnitzer.
Bilstein Gewindefahrwerk, Navi Professional, Schiebedach, Ledersportsitze M-Front
Hab ihn mit 60.000km gekauft. Scheckheft gepflegt.
Keine Billigware. Steht auf Michelin Pilot Sport.
klopt ik heb al vele 4 en 6 cilinders gehad maar de 6 cilinder blijft toch knagen als je weer terug gaat naar 42000USA schreef:lijkt anders een beetje op 'history repeating' (je had toch voorheen ook een e46 4-pitter?).
Tenzij je het als tussenstap naar een e91 6-cil ziet en meer fiducie hebt in de waardevastheid van een E91 4-cil tov een e46 6-cil (dus 2x een beetje bijleggen (e46/6 >e91/4 >e91/6) ipv 1x meer bijleggen (e46/6 > e91/6)).
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 1 gast