Daar zitten overigens knulletjes in van <20 jaar
Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd -
- daNpy
Re: Gerwin & Philip op weg naar VLN via RCN
Heb je nog meer beeldmateriaal van het gevecht met de ProSport Cayman?
- MX5T
Remmen gaat wel aardig 
Jij had waarschijnlijk de snelste ronde van jullie drie gezet ?
-
OnlineErikS
Helemaal gekeken! Je gaat serieus hard zeg.
Eerste ronde moedt je ff warmdraaien volgens mij... en raakte die seat je nou?
Eerste ronde moedt je ff warmdraaien volgens mij... en raakte die seat je nou?
-
OnlineErikS
Moedt! Gtrenestyle!
- Macboy
Fantastische beelden 
- MX5T
let maar op het hoofd van Gerwin..........was ie weer even bij de lesErikS schreef: en raakte die seat je nou?
- Gerwin Ring
Vandaag start philip voor het eerst in de RCN! met startnummer 331:
Vanaf 13 uur: http://www.r-c-n.com/livetiming/
- Gerwin Ring
nee helaas, het batterijtje van de gopro hield er na ronde 4 al mee op. even een 12V voedingkje klussen..daNpy schreef:Heb je nog meer beeldmateriaal van het gevecht met de ProSport Cayman?
Die cayman had Carsten in het halfnat net ingehaald toen de race werd afgevlagd...
Tja als dat de "talenten" auto van prosport is... moet niet meevallen dan om door een kerel van midelbare leeftijd in een ouwe bmw ingehaald te worden
- Gerwin Ring
ja klopt, in de eerste paar ronden heb je weinig verkeer (en geel). Mijn snelste ronde in de race was even snel als de snelste van Carsten in de quali. Gaat dus redelijk gelijk op.MX5T schreef:Remmen gaat wel aardig
- Gerwin Ring
haha klopt.. ik kneep zijn lijn een beetje af, maar daar was ie niet van onder de indruk hahaMX5T schreef:let maar op het hoofd van Gerwin..........was ie weer even bij de lesErikS schreef: en raakte die seat je nou?
Ik dacht gelijk, ohja dit is de VLN... liet zelfs mijn gas even los!
- Gerwin Ring
ja klopt! Was zo afgesproken met het team. Het was mijn eerste race/start en ze waren bang dat ik in de eerste ronde misschien zou crashen als ik gelijk voluit zou gaan, dus afgesproken op 95% te rijden. Volgende keer gelijk vol...ErikS schreef:
Eerste ronde moedt je ff warmdraaien volgens mij...
Mijn eerste ronde was 9m30... de 2e gelijk 9m20 en een gat van wel 150-200 meter op het achtervolgende clubje
-
Rickstah
Dat gaat inderdaad serieus hard! Respect!
Trouwens...de SMG bak lijkt iets sneller te schakelen dan standaard, is daar iets voor aangepast?
Lift je trouwens iets van het gas bij het doorschakelen?
Trouwens...de SMG bak lijkt iets sneller te schakelen dan standaard, is daar iets voor aangepast?
-
OnlineFabian
Shit gemist, familiedag vandaag waar geen gsm-bereik wasGerwin Ring schreef:Vandaag start philip voor het eerst in de RCN! met startnummer 331:
Maar mooi resultaat zo te zien, 4e in de klasse?
- daNpy
Foto's van de RCN afgelopen zaterdag uit de pitstraat:
http://danpy.autofans.nl/images/eveneme ... _20130629/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://danpy.autofans.nl/images/eveneme ... _20130629/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Philip Ring
Leuk! Dank. Heb een heerlijke dag gehad. Behoorlijk wennen na zo'n lange tijd niet gereden te hebben en dan ook nog eens aan tig regeltjes tegelijk denken (multitasken not my strongest point
. Tijdrijden ging prima, regenbanden kende ik nog niet maar ging best aardig. Had eerder over moeten gaan op slicks want de banden waren compleet weg bij pitstop. En de mannen van BF wisten ook nog niet wat voor vlees ze in de kuip hadden dus werd me streng geadviseerd (de eerste 2 x 2 sprintrondes in het nat) track mode aan te houden. Dat doen we dus niet meer, koste heel veel tijd. Na pitstop op slicks weg om daarna vrij snel de smaak te pakken te krijgen. Mooie aflopende tijden naar 8:02 uiteindelijk en een laatste snelle ronde werd teniet gedaan door een stevige crash in wehrseifen. Heb nog een hoop te leren maar super veel lol gehad en heerlijk om weer over de ring te knallen. Tot snel!
-
Philip Ring
PS Niet mijn crash hoor! Was een grijze E36 dacht ik. Oh ja, 4e in de klasse geworden idd. Geven ze zelfs een beker voor 
- Gijs.
Zojuist het hele topic even doorgelezen. Erg leuk leesvoer! Moet een fantastisch avontuur zijn Philip & Gerwin en ik denk dat dit toch stiekem ieders droom is hier
.
Wat bewegende beelden die ik van de CSL heb geschoten tijdens Granturismo Events eerder dit jaar. Verwacht er niet te veel van, maar het geeft een kleine indruk hoe het er van buiten uit ziet.
Wat bewegende beelden die ik van de CSL heb geschoten tijdens Granturismo Events eerder dit jaar. Verwacht er niet te veel van, maar het geeft een kleine indruk hoe het er van buiten uit ziet.
- Gerwin Ring
Leuk om het eens (bewegend) vanaf de kant te zien, tanks! Als je nog meer hebt?Gijs. schreef:Zojuist het hele topic even doorgelezen. Erg leuk leesvoer! Moet een fantastisch avontuur zijn Philip & Gerwin en ik denk dat dit toch stiekem ieders droom is hier.
- Gerwin Ring
Nope, bak is standaard, softwate ook (moet ook volgens V6 reglement). Sterker nog: we hebben 'm op standje 4 (van de 6 staan) om de aandrijflijn wat te sparen. Als jouw bak langzamer schakelt help een software update/reset meestal wel (heb ik ook een paar keer gehad met mijn eigen CSL).Rickstah schreef:Dat gaat inderdaad serieus hard! Respect!
- Peric
Valt me op tijdens het filmpje kijken dat er vrij lange versnellingen inzitten.
Maar je schrijft dat er een standaard bak inzit, dus dan zal het wel meevallen. Ik vind dat 'ie behoorlijk zakt in toeren als je schakelt.
Verder natuurlijk supergaaf om te doen.
Veel plezier en succes!
Maar je schrijft dat er een standaard bak inzit, dus dan zal het wel meevallen. Ik vind dat 'ie behoorlijk zakt in toeren als je schakelt.
Verder natuurlijk supergaaf om te doen.
Veel plezier en succes!
- Gijs.
Helaas, dit is alles dat ik op dit moment heb. Wellicht in de toekomst.Gerwin Ring schreef:Leuk om het eens (bewegend) vanaf de kant te zien, tanks! Als je nog meer hebt?Gijs. schreef:Zojuist het hele topic even doorgelezen. Erg leuk leesvoer! Moet een fantastisch avontuur zijn Philip & Gerwin en ik denk dat dit toch stiekem ieders droom is hier.
![]()
- Gerwin Ring
Zaterdag mijn tweede VLN race. Weer was super, echt niet normaal voor de Eiffel. Wel een beetje warm in de auto zo zonder airco
Was een graadje of 60-65... Op de niet zo snelle stukken dus het raampje maar een beetje open...
Eerste 6 ronden ging eigenlijk best heel aardig... stuivertje wisselen met de Russische bemanning op de Z4 voor plaats 4/5 (van de 18 in de klasse V6). Zij waren de winnaar van de vorige race. ik kon tempo goed volgen, ook zonder mijn banden te warm te laten worden. Helaas helaas verremde ik me in ronde 6 bij de mercedes arena en raakte de Z4 (best hard). Hij kon gelukkig door, bij ons de radiateur geraakt/tegen de fan, einde race... Hoort erbij vertelt iedereen me, maar ik had deze leerervaring wel over willen slaan
24 augustus staat de 6 uurs race op het programma, nu al weer zin!
Eerste 6 ronden ging eigenlijk best heel aardig... stuivertje wisselen met de Russische bemanning op de Z4 voor plaats 4/5 (van de 18 in de klasse V6). Zij waren de winnaar van de vorige race. ik kon tempo goed volgen, ook zonder mijn banden te warm te laten worden. Helaas helaas verremde ik me in ronde 6 bij de mercedes arena en raakte de Z4 (best hard). Hij kon gelukkig door, bij ons de radiateur geraakt/tegen de fan, einde race... Hoort erbij vertelt iedereen me, maar ik had deze leerervaring wel over willen slaan
24 augustus staat de 6 uurs race op het programma, nu al weer zin!
-
OnlineFabian
Jammer Gerwin! Leuk dat iedereen dat zegt, maar snap dat je dat eigenlijk liever helemaal niet had gehad....
Ik mistte al iets in de live-timing
Ik mistte al iets in de live-timing
- Gerwin Ring
helaas hield de camera / batterij er weer mee op na 4 rondjes...
had ook nog wel een bijzonder momentje in mutkurve... over de steentjes met twee wielen door het gras... iets over de limiet geloof ik
had ook nog wel een bijzonder momentje in mutkurve... over de steentjes met twee wielen door het gras... iets over de limiet geloof ik
-
OnlineFabian
Nou, laatste rondje Schwedenkreuz en AF waren ook spannend