Daar zitten overigens knulletjes in van <20 jaar

let maar op het hoofd van Gerwin..........was ie weer even bij de lesErikS schreef: en raakte die seat je nou?
nee helaas, het batterijtje van de gopro hield er na ronde 4 al mee op. even een 12V voedingkje klussen..daNpy schreef:Heb je nog meer beeldmateriaal van het gevecht met de ProSport Cayman?
Daar zitten overigens knulletjes in van <20 jaar
ja klopt, in de eerste paar ronden heb je weinig verkeer (en geel). Mijn snelste ronde in de race was even snel als de snelste van Carsten in de quali. Gaat dus redelijk gelijk op.MX5T schreef:Remmen gaat wel aardig
Jij had waarschijnlijk de snelste ronde van jullie drie gezet ?
haha klopt.. ik kneep zijn lijn een beetje af, maar daar was ie niet van onder de indruk hahaMX5T schreef:let maar op het hoofd van Gerwin..........was ie weer even bij de lesErikS schreef: en raakte die seat je nou?
ja klopt! Was zo afgesproken met het team. Het was mijn eerste race/start en ze waren bang dat ik in de eerste ronde misschien zou crashen als ik gelijk voluit zou gaan, dus afgesproken op 95% te rijden. Volgende keer gelijk vol...ErikS schreef:
Eerste ronde moedt je ff warmdraaien volgens mij...
Shit gemist, familiedag vandaag waar geen gsm-bereik wasGerwin Ring schreef:Vandaag start philip voor het eerst in de RCN! met startnummer 331:
Vanaf 13 uur: http://www.r-c-n.com/livetiming/
Leuk om het eens (bewegend) vanaf de kant te zien, tanks! Als je nog meer hebt?Gijs. schreef:Zojuist het hele topic even doorgelezen. Erg leuk leesvoer! Moet een fantastisch avontuur zijn Philip & Gerwin en ik denk dat dit toch stiekem ieders droom is hier.
Wat bewegende beelden die ik van de CSL heb geschoten tijdens Granturismo Events eerder dit jaar. Verwacht er niet te veel van, maar het geeft een kleine indruk hoe het er van buiten uit ziet.
Nope, bak is standaard, softwate ook (moet ook volgens V6 reglement). Sterker nog: we hebben 'm op standje 4 (van de 6 staan) om de aandrijflijn wat te sparen. Als jouw bak langzamer schakelt help een software update/reset meestal wel (heb ik ook een paar keer gehad met mijn eigen CSL).Rickstah schreef:Dat gaat inderdaad serieus hard! Respect!
Trouwens...de SMG bak lijkt iets sneller te schakelen dan standaard, is daar iets voor aangepast?
Lift je trouwens iets van het gas bij het doorschakelen?
Helaas, dit is alles dat ik op dit moment heb. Wellicht in de toekomst.Gerwin Ring schreef:Leuk om het eens (bewegend) vanaf de kant te zien, tanks! Als je nog meer hebt?Gijs. schreef:Zojuist het hele topic even doorgelezen. Erg leuk leesvoer! Moet een fantastisch avontuur zijn Philip & Gerwin en ik denk dat dit toch stiekem ieders droom is hier.
Wat bewegende beelden die ik van de CSL heb geschoten tijdens Granturismo Events eerder dit jaar. Verwacht er niet te veel van, maar het geeft een kleine indruk hoe het er van buiten uit ziet.
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten