Zo ken ik er ook een paar..Tom schreef:Klant van mij was seiko.

Zo ken ik er ook een paar..Tom schreef:Klant van mij was seiko.
Dank voor het welkomRobin schreef:Welkom hier Tijn.
Tja ik ben wel gek van de FFs maar degene die jij nu post zag ik in Parijs liggen kortgeleden(Lafayette) en ik vind't maar 'n raar ding tov de 'normale 'FF collectie eigenlijk. Disproportioneel, te dunne lunette, wijzers wat vreemd. Geen 12k listprijs look zegmaar:)
De eckte 500, niet die enorm lelijke gevallen van rond 2000. Vraag me ook nog steeds af hoe het kan dat die lelijke gevallen nog een 4.5k doen.Elmar schreef:FF GMT?
De 500 Fathoms GMT of die lelijke krengen die ze rond 2000 hadden uitgebracht?
Ziet er goed uit! Je eige klok Elmar?Elmar schreef:Doe mij de gewone FF maar.
dvh schreef:
Het zal wel aan mij liggen maar vind meeste Pateks er niet uitzien. Zal best heilige graal zijn qua vakmanschap en zo, en weet dat IWC bijvoorbeeld vaak gewoon eta uurwerken gebruiken, maar ik vind de meeste IWCs bijvoorbeeld veel mooier.Macboy schreef:
dvh schreef:
Klopt. Ik vind 8/10 Pateks qua look geen bal aan. Behalve 'n Aquanaut of 'n mooie klassieke chrono. Merendeel Nautilii(?) ook qua looks niet veel aan.Downforce Hans schreef:Zo denk ik er ook wel over Tom, kennelijk doet de naam hier meer dan hoe het er uitziet.
Als er Patek op staat is het mooi...........
Ziet er best goed uit die band!TijnGTi schreef:Ziet er goed uit! Je eige klok Elmar?Elmar schreef:Doe mij de gewone FF maar.
Overgens doen of niet? De rubberen band van een nieuwer model op mijn huidge klok. Officieel zijn ze altijd gewoon met stalen band geleverd. Zou er zo uit komen te zien:
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Google [Bot], WJ en 5 gasten