Mijn BMW geeft mij werkelijk de grootste mindfuck in tijden...
Na dat ik terug kwam van 1 week vakantie wilde ik ´n rondje gaan rijden in mijn BMW. Nu starten de auto niet. Accu leeg?? Dus meteen de accu voor 1 nacht aan de druppellader gelegd .Ik op internet gezocht wat de auto leeg zou kunnen trekken. Kwam ik terecht bij het bekende kwaaltje van BMW: De kofferbakvergrendeling die vaak slecht werkt of niet door een breuk in de kabels wat er ook voor zou kunnen zorgen dat de accu wordt leeg getrokken.
Dus ik de huls van de bekabeling opengesneden en jawel :
Ik de kabels netjes opnieuw gesoldeerd en geïsoleerd. Dus ik denk even proberen... toen begon het feest: ik drukte op het rode kopje (sluiten) van mijn afstandbediening dat moest ik een paar keer proberen voordat hij daadwerkelijk op slot ging. Toen ik hem opnieuw open probeerde te maken ging hij ongeveer 1 seconden open waarna het gelijk weer op slot schoot. op een gegeven moment bleef hij wel open staan

Op dat moment had ik geen tijd meer om verder te zoeken naar een probleem dus dacht ik ik kijk morgen wel even naar alle zekeringen.
Vandaag loop ik naar buiten en druk op het grijze knopje (openen) gelijk deed hij het zonder op slot te schieten(tot mijn verbazing) toen keek ik of de kofferbak ook mee ging werken en jawel die ging ook open. Vervolgens druk ik op het rode knopje en de auto ging netjes dicht inclusief kofferbak.. DAFUQ is wrong with this car ?!?
Alle zekeringen gecheked en ook niets aan de hand.. Accu was tevens wel weer leeg..
Wie weet waar mijn auto last van heeft en wat die accu in eens zo snel leeg zou kunnen trekken??
Tevens maken mijn elektrische ramen een continu tikkend geluid ?!?
Alvast bedankt !
Gr Rick