Zit wat in.Martijn_bmw schreef:Volgens mij heeft dat te maken met de elektrisch te openen klep in die scharnieren buiten de achterbak heb je geen ruimte voor motoren etc....
Nog een reden waarom zo'n elektrische klep een waanzinnig slecht idee is. Daarnaast kun je je afvragen of iemand die niet in staat is om zelf zijn kofferdeksel te openen wel capabel is om met een auto met 184 pk of meer deel te nemen aan het verkeer.Martijn_bmw schreef:Volgens mij heeft dat te maken met de elektrisch te openen klep in die scharnieren buiten de achterbak heb je geen ruimte voor motoren etc....
Of iemand die niet in staat is het verschil te zien tussen een 184 pk auto en de handigheid van 'n electrische achterklep, wel capabel is deel te nemen aan discussies op 'n autoforum.Snipe schreef:Nog een reden waarom zo'n elektrische klep een waanzinnig slecht idee is. Daarnaast kun je je afvragen of iemand die niet in staat is om zelf zijn kofferdeksel te openen wel capabel is om met een auto met 184 pk of meer deel te nemen aan het verkeer.Martijn_bmw schreef:Volgens mij heeft dat te maken met de elektrisch te openen klep in die scharnieren buiten de achterbak heb je geen ruimte voor motoren etc....
Snipe schreef:Nog een reden waarom zo'n elektrische klep een waanzinnig slecht idee is. Daarnaast kun je je afvragen of iemand die niet in staat is om zelf zijn kofferdeksel te openen wel capabel is om met een auto met 184 pk of meer deel te nemen aan het verkeer.Martijn_bmw schreef:Volgens mij heeft dat te maken met de elektrisch te openen klep in die scharnieren buiten de achterbak heb je geen ruimte voor motoren etc....
Die kofferklep op zich maakt me geen bal uit. Of daar gasveren zitten of beugels kan me niet schelen en wat mij betreft kunnen ze 'm ook dichtlassen. Ik erger me alleen altijd een beetje aan zulke zinloze verzinsels (want dat is een elektrische kofferklep) omdat auto's er zoveel zwaarder van worden.Robin schreef:Tja, dat we hier op DF al kofferkleppen etc gaan bediscussieren...
Als je dagelijks je stoort aan die beugels ivm kofferbak tjokvol heb je misschien wel de 'verkeerde' auto gekocht?
Gebruikers op dit forum: Erik dB, Majestic-12 [Bot] en 1 gast