...naar mijn idee wel geslaagd te noemen.
M-sport variant:
Exterieur
Interieur:
Motor:
dvh schreef:Ik vind die donkerblauw / cognac luxery-uitvoering wel fraai.
Als je een 335i zo eindeloos kut vindt, waarom zou een 435i je dan wel bevallen?Robin schreef:Een hoop gescroll.
MIj interesseren maar twee dingen:
-Wat kost ie
-Hoe rijdt ie
Mooie kar.
ThanksSnipe schreef: @SnakeMind: op http://www.driving-fun.com/3312/home/ne ... Coupe.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; zie je info over beschikbare motoren en aandrijving. Hoe boos je vrouw wordt staat er overigens niet bij.
Je hebt er al mee gereden?Luco schreef:Hoe rijdt die?
Met roze bril: Fantastische auto, stuurt scherp, fantastische trekkracht, heerlijk die dubbele turbo's.
Zonder roze bril: Lomp, zwaar, onderstuurd, 13 in een dozijn.
Hoeveel kost die?
Met roze bril:Geen enkele andere auto in deze prijsklasse is net zo goed.
Zonder roze bril: Wat een fucking dure auto.
Op de foto prachtig maar in real life valt die kleur me echt gigantisch tegen.Xave30 schreef:dvh schreef:Ik vind die donkerblauw / cognac luxery-uitvoering wel fraai.
Idd het geval bij de sedan! Toch benieuwd naar de coupé.Petrolhead Tom schreef:Op de foto prachtig maar in real life valt die kleur me echt gigantisch tegen.Xave30 schreef:dvh schreef:Ik vind die donkerblauw / cognac luxery-uitvoering wel fraai.
Fraaie coupe weer.
Ik heb dan 'n idee dat zo'n gast dan even niet snapt waar 't over gaatAndre schreef: Hier krijg ik zeker geen schrale reet van bij de dealer.
Gebruikers op dit forum: Arstey, Bing [Bot], Google [Bot], matthyssie, Semrush [Bot], Wimo en 6 gasten