carbon bucket seat option
ik zou dus niet zo'n licht dash/interieur nemen als ik mocht kiezen, maar het model stoelen bv,
is wel gaaf en zou ik wel kiezen als ik het geld had that is

carbon bucket seat option
GTRene schreef:nice, mooie optie ook dat soort stoelencarbon bucket seat option
WJ schreef:
Gewoon te weinig koppel dus, want de nieuwe 991 GT3 , een 458 of 'n F12 drift dat 't een lieve lust is. Al dan niet onbedoeld:)Hashiriya schreef:Het is niet bedoeld als drift auto. Daarvoor heeft het inderdaad te weinig koppel en/of is het chassis te goed.
Ga je daaruit een keuze maken of zomaar als joyride? Dat is een vreemde selectie in ieder gevalRobin schreef:Dagelijkse praktijk zal 't uitwijzen, ik moet tóch eens gaan proefrijden in 'n Cayman S en 'n A45 AMG...
Robin schreef:Vanaf ongeveer 2:12 tot 2:29 zegt Carlos waar we 't al vaker over hadden. Hij mist wat koppel/Newtonmeters....
De stoel helemaal links is geen optie in een 981/991, vraag me zelfs af of die (nog) in een gewone GT3 te krijgen is ivm ontbreken van een luchtvarken.GTRene schreef:lol@JP![]()
die niet verstelbare links zullen nog lichter zijn maar dan moet ie je wel precies passen als je daar voor zou gaan.
Joost schreef:Vandaag voor het eerst op Spa een nieuwe Cayman S in het echt gezien, een witte.
Viel behoorlijk in het niet bij de 991 Carrera S die ernaast geparkeerd stond.
Qua looks voor mij absoluut de 991.
http://www.planet-9.com/porsche-tires-w ... -mesh.html" onclick="window.open(this.href);return false;a brand new 981 Boxster S as a show car and quickly got to work by lowering it on H&R springs and fitting 20x8.5F and 20x11R Ruger Mesh finished in Matte Black. Tires are 235/35/20 and 275/35/20 for a slight stretch at the rear.
The fitment is absolutely spot on - no spacers required! These wheels also come with color matched Porsche center caps, new lug bolts and are hubcentric. They are available in hyper silver as well. The wheels are low pressure cast and are available for just under $2000 a set!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten