Groene kentekenplaten
-
Re: Groene kentekenplaten
Ik zal niet met de groene platen gaan rijden, ik ga gewoon zonder APK op de gele platen rijden. Gewoon uit de schorsing halen, en maandags weer schorsen, is kijken wat er van komt.
- WJ
You go girl.
-
OnlineMartijn_bmw
Jeroen K. schreef:Ik zal niet met de groene platen gaan rijden, ik ga gewoon zonder APK op de gele platen rijden. Gewoon uit de schorsing halen, en maandags weer schorsen, is kijken wat er van komt.
http://www.autorijden.nl/kenteken/schorsen/" onclick="window.open(this.href);return false;
opnieuw schorsen binnen een jaar kost je 119EUR... kan je ook een aanhanger voor huren

-
Ha, die Jeroen;
Is een auto wel verzekerd zonder geldige APK? Anders is een trailer voor minder dan het schorsingsbedrag misschien toch een slimmere oplossing.
Is een auto wel verzekerd zonder geldige APK? Anders is een trailer voor minder dan het schorsingsbedrag misschien toch een slimmere oplossing.
-
Quote http://WWW.autorijden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;:
Kosten van een schorsing
De kosten voor het schorsen van een kenteken variëren. Voor de meeste auto’s kost het € 71,50 per jaar. Als het voertuig wordt verkocht vervalt de schorsing automatisch.
tarief alle voertuigen bijzondere categorie
eerste jaar €71,50 €23,90
verlenging €23,90 €23,90
tweede schorsing binnen een jaar €119,00 €23,90
Dit snap ik niet helemaal, laatst mijn trackdaybak geschorst en moest €23,90 afrekenen op het lokale postkantoor. Ik dacht in eerste instantie ook dat het schorsen ergens rond de 7 tientjes zou gaan kosten voor het eerste jaar dus het viel me mee. De dame achter de balie wist het eigenlijk ook niet zo precies.
Heb ik gewoon geluk gehad of wanneer val je in de "bijzondere categorie" waar ik dus schijnbaar onder val.
We hebben het hier over een E36 bwj. 1995 dus geen oldtimer oid.
Kosten van een schorsing
De kosten voor het schorsen van een kenteken variëren. Voor de meeste auto’s kost het € 71,50 per jaar. Als het voertuig wordt verkocht vervalt de schorsing automatisch.
tarief alle voertuigen bijzondere categorie
eerste jaar €71,50 €23,90
verlenging €23,90 €23,90
tweede schorsing binnen een jaar €119,00 €23,90
Dit snap ik niet helemaal, laatst mijn trackdaybak geschorst en moest €23,90 afrekenen op het lokale postkantoor. Ik dacht in eerste instantie ook dat het schorsen ergens rond de 7 tientjes zou gaan kosten voor het eerste jaar dus het viel me mee. De dame achter de balie wist het eigenlijk ook niet zo precies.
Heb ik gewoon geluk gehad of wanneer val je in de "bijzondere categorie" waar ik dus schijnbaar onder val.
We hebben het hier over een E36 bwj. 1995 dus geen oldtimer oid.
-
OnlineFabian
15 jaar en ouder onderandere.
- Luc B
Verzeker hem alsjeblieft wel.
-
Luc B schreef:Verzeker hem alsjeblieft wel.
Haha Luc, hij gaat wel griezelig dicht bij jou in de buurt komen.

- Luc B
hanske schreef:Luc B schreef:Verzeker hem alsjeblieft wel.
Haha Luc, hij gaat wel griezelig dicht bij jou in de buurt komen.

- Martijn M
Of niet... Dan kan die de rest van z'n leven geen auto meer rijden.Luc B schreef:Verzeker hem alsjeblieft wel.

- Luc B
Ik gun het niemand om op z'n centen te zitten wachten omdat meneer hem niet wilde verzekeren. Laat staan bij letsel. Als die zich op een boom vouwt is nog tot daar aan toe. Maar je zal iemand anders kreupel rijden en niet verzekerd zijn.