ik las/hoorde net op TV dat ze nu eindelijk wat beter/strenger? gaan worden/opletten en meer info vragen oid voor/bij ouders met kids of zogenaamde kids wellicht, of dat ze wel echt naar de kinderopvang gaan of voer je alles maar wat op oid.
ouders met kinderden kunnen vrij veel toeslagen/subsidies e.d. krijgen
wat zal dat een geld kosten voor de staat/belastingbetaler

...wellicht moet er meer op de schop?
ik zie bv hier dat je max 230 uur per maand
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... al_230_uur" onclick="window.open(this.href);return false;
U kunt per kind voor maximaal 230 uur per maand kinderopvangtoeslag krijgen. Dit geldt voor alle opvanginstellingen samen. Dus als uw kind zowel naar een kindercentrum als naar een gastouder gaat, kunt u in totaal voor maximaal 230 uur kinderopvangtoeslag krijgen.
Gaat uw kind zowel naar een kindercentrum als naar een gastouder? Dan vergoeden we eerst de uren van het kindercentrum en daarna de uren van de gastouderopvang, tot aan het maximum waar u recht op hebt.
en dan hier het maximale uurtarief...
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... muurtarief" onclick="window.open(this.href);return false;
Opvanginstelling
Soort opvang
Maximum
uurtarief
Kindercentrum
Dagopvang
€ 6,46
Buitenschoolse opvang
(BSO)
€ 6,02
Gastouderopvang
Dagopvang
€ 5,17
Buitenschoolse opvang
(BSO)
€ 5,17
dus stel...je gaat voor

het maximale uurtarief a
6.46,-euro x 230 uur = 1.485,-euro per maand 
sommige zullen blij zijn dat hun kind dara heen gaan met al die drukte af en toe en ze krijgen het nog vergoed ook...ook weinig/minder zelf thuis opvoeding zo lijkt me?
en dat is nog maar 1 toeslag/regeling....
vind dat toch best heel veel geld waar zelfs sommige werkenden per maand heel blij mee zouden zijn bij wijze van.
Hoeveel regelingen zijn er wel niet rondom kids e.d. gaat per jaar heel veel belasting geld in om neem ik aan en sommige regelingen zijn wel zeer ruim/makkelijk/fraude gevoelig lijkt me?
verder geen verstand van regelingen en toeslagen e.d. heb ook geen kids ofzo