Hier wat prinsessen-foto's.
Mijn eigen prinses.
En mijn kleine nichtje die net terug was van Disnleyland.
Much betterdvh schreef:Ok, fair enough. Het was ook een tandpasta-smile foto.
Heb hem wat realistischer gemaakt..
Thanks, over het zwarte vlak ben ik nog niet helemaal uit, is sowieso ook een beetje kaal nog.dvh schreef:Het zijn wat kleine dingetjes.
Vooral de typografie. Het oogt net niet lekker genoeg. de wazige foto-achtergrond is wel fijn. Mooier zou misschien zijn om ook wat nu het zwarte vlak is in het midden, transparant te maken zoals de andere kolommen.
Ook je bedrijfsgegevens staan wat open en leeg te staan in dat vak. Vul het op met wat anders en moffel die gegevens ergens in een net hoekje.
Ook wanneer ik op de links wissel moet de hele pagina opnieuw geladen worden. Misschien gebruik maken van wat meer frames zodat de frontpage gelijk blijft maar enkel het midden wisselt. De website oogt in ieder geval zo alsof dat al zo gebeurd echter , gebeurd het niet
MartijnS schreef:
Geliked. Fantastische foto's weer!MartijnS schreef:Leuke foto's Lindsay! Vind de bewerkingen wel kunnen
KW, je hebt je bandbreedte bereikt
DVH, 2e is echt top
Afgelopen weekend naar Sardinië geweest voor het WRC, was weer mooi!!
Eventuele geïnteresseerden kunnen voor meer materiaal terecht op onze Facebook Pagina of onze Website

Gave foto, goed kleurstelling en lekker contrast. Maar er staat links teveel op de foto en rechts te weinig. En idd de band bovenaan er helemaal was denk ik ook net iets beter geweest. Is dit de hele foto of een kwestie van croppen? Als je hem bv links cropt vanaf de middelste ribbel onder de rand van de vuilnisbak (recht boven het bolletje van de i in je logo) valt het niet meer zo op als vuilnisbak.Linds155 schreef:Vond het jammer van de prullenbak links. Maar die stond echt tussen hun spullen, dus die had ik maar niet weggehaald...![]()
Vond erg tof dat de oude Alfa 155 DTM/STW helden van vroeger er waren (Larini, Giovanardi,Giudici)![]()