Ja die tijden waren we zelf ook wat verbaasd over

Ja klopt, door het vermogens verlies moest ik aardig smijten met de auto om hem dwars te krijgen, maar daar ging het toch net iets te lompPaskal schreef:Netjes Bas, zag er weer goed en dwars uit. Soms iets te dwars zoals bij die haaks links, haaks rechts combi bij de laatste kp Etten-Leur centrummaar dat mag de pret niet drukken.
Waar lees je dat we Sulingen overslaan? Wij zijn er gewoon bij hoor. Niet voor niets zo hard bezig geweest om de auto af te krijgenSprungcasper schreef: 22 apr 2017, 10:36 Was goed om jullie er weer bij te hebben Bas! Sulingen slaan jullie over begrijp ik? Succes met die laatste puntjes! Snelheid was er in elk geval weer!
Top om te horen Andre. Ik hoop dat het gaat lukken met de reglementen want ik merk dat ze soms wel aardig stug zijn wat dat betreft. Volgens mij had je ook al gezien dat ze vanuit de 325i Challenge nu de 125i Challenge zijn begonnen. Wel een iets ander concept dan wat jij van plan bent, maar dat doen ze ook om de kosten laag te houden.Andre schreef: 23 apr 2017, 12:35 Rally krijgt een totale vernieuwing.
...
Zodra de reglementen bekend zijn wil ik basis van een nieuwe 3 deurs 125i 2.0 turbo een rally auto bouwen. Het lijkt me super gaaf!
Aha. Had dat uit je tekst opgemaakt, je zei de volgende rally over 4 weken ergens. Als ik dat doorrekende, kwam ik ergens op de datum van de ELE terecht. Maar zeker tof dat jullie erbij zijn! Dan zijn er in elk geval 4 wagens vanuit de challenge in Sulingen! Zien we je daar Bas!Linc (Bas) schreef: 25 apr 2017, 15:28Waar lees je dat we Sulingen overslaan? Wij zijn er gewoon bij hoor. Niet voor niets zo hard bezig geweest om de auto af te krijgenSprungcasper schreef: 22 apr 2017, 10:36 Was goed om jullie er weer bij te hebben Bas! Sulingen slaan jullie over begrijp ik? Succes met die laatste puntjes! Snelheid was er in elk geval weer!En we moeten punten hebben om het kampioenschap te winnen natuurlijk!
Dat lijkt me dus een aanfluiting deze klasse. Op basis van een 1 serie is goed! Maar alsjeblieft leg er dan niet een motor in uit het jaar kruik. Een M50 erin geloof je toch gewoon niet. Maak een 130i klasse met vergrendelde ECU's, ik noem maar wat.Top om te horen Andre. Ik hoop dat het gaat lukken met de reglementen want ik merk dat ze soms wel aardig stug zijn wat dat betreft. Volgens mij had je ook al gezien dat ze vanuit de 325i Challenge nu de 125i Challenge zijn begonnen. Wel een iets ander concept dan wat jij van plan bent, maar dat doen ze ook om de kosten laag te houden.
Gebruikers op dit forum: De fiscalist, Fedmas, theo300pk+ en 8 gasten