Fotografie
- Michele
Re: Fotografie
Ja, dat is overdone idd (bovenste) 
- Martijn_bmw
ik vind die tweede wel erg gaaf!
sowieso goede jeugdherinneringen aan de 155

sowieso goede jeugdherinneringen aan de 155
- Fedmas
- Auto: G21 330e
Ik weet niet of het veel nut heeft maar vind het de poging waard. Iemand die een goede fotolocatie weet voor een auto in Zeeland? Of meerdere?
-
Xave30
Wederom een mooie bijdrage Linds. 
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Mooie foto, eerste is iets té, 2e is perfect!
Maar misschien ligt het ook aan de auto die er op staat.
Maar misschien ligt het ook aan de auto die er op staat.
-
MartijnS
Dit topic eens doorlezen misschien? Groot genoeg, staat vast wel iets uit Zeeland inFedmas schreef:Ik weet niet of het veel nut heeft maar vind het de poging waard. Iemand die een goede fotolocatie weet voor een auto in Zeeland? Of meerdere?
http://forum.autogespot.com/index.php/t ... 431.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Linds155
thanks!Xave30 schreef:Wederom een mooie bijdrage Linds.
Altijd leuk om te zien dat er zoveel meningverschillen zijn!
De ene vind die bovenste foto iets te, de andere (meerderheid) is helemaal lyrisch over de foto! Ik zelf vind m ook erg tof. Het hoeft niet altijd maar braaf. En gezien 90% van mijn foto's dat wel zijn, vond ik dit kicke om even te doen!
- KW
Soms is overdone gewoon ook echt... overdone. Die eerste van jou is wel overdone, maar vind het ergens toch wel wat hebben. En zeker voor de afwisseling lijkt me dat wel leuk om te doen. Heel af en toe maak ik er ook wel es 1 in de nabewerking, maar dan is het doel ook echt overdone.
Heb je deze ook echt als HDR geschoten of is dit gewoon 1 shot en de rest bewerkt?
Heb je deze ook echt als HDR geschoten of is dit gewoon 1 shot en de rest bewerkt?
- Fedmas
- Auto: G21 330e
Thanks! Helaas niet zoveel..MartijnS schreef:Dit topic eens doorlezen misschien? Groot genoeg, staat vast wel iets uit Zeeland inFedmas schreef:Ik weet niet of het veel nut heeft maar vind het de poging waard. Iemand die een goede fotolocatie weet voor een auto in Zeeland? Of meerdere?
http://forum.autogespot.com/index.php/t ... 431.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Linds155
Heb deze foto als normaal shot geschotenKW schreef:Soms is overdone gewoon ook echt... overdone. Die eerste van jou is wel overdone, maar vind het ergens toch wel wat hebben. En zeker voor de afwisseling lijkt me dat wel leuk om te doen. Heel af en toe maak ik er ook wel es 1 in de nabewerking, maar dan is het doel ook echt overdone.
En idd was hier het doel tuurlijk ook bij om iets buiten de lijntjes te gaan als t om bewerken gaat.
- dvh
Ik vind ze zeker niet overdone ( even afwegen tegen de gemiddelde foto's van Mark
)
Foto 1 vind ik ook de betere foto.
Wat lastig op te lossen is, maar wat ik wel mooier vind is de witte lucht proberen wat meer contrast te geven.
Ik zie liever een blauwe lucht , met of zonder wolken, of bewolkt met eenzelfde hardheid/diepte erin als de rest v/d foto.
Nu is het maak een leeg wit vlak.
En de mensen mogen ook weg van mij
Foto 1 vind ik ook de betere foto.
Wat lastig op te lossen is, maar wat ik wel mooier vind is de witte lucht proberen wat meer contrast te geven.
Ik zie liever een blauwe lucht , met of zonder wolken, of bewolkt met eenzelfde hardheid/diepte erin als de rest v/d foto.
Nu is het maak een leeg wit vlak.
En de mensen mogen ook weg van mij
-
Metchu
Metchu schreef:Metchu schreef:ik wil binnekort mijn vakantiefoto's en stedentripfoto's van vorig jaar verzamelen in een fotoboek. Ik heb besloten dat ik dat elk jaar ga doen vanaf vorig jaar en elk jaar een boekje ga maken.
Ik zit te denken aan een soort van prentenboek (heb ook zoiets maar dan heel groot met mijn huwelijksfoto's gedaan, Markk heeft ze mogen inzien), vind het zelf geweldig idee.
Maar nu de vraag: Iemand tips waar ik dat het beste kan laten doen? Ik had http://www.albelli.nl" onclick="window.open(this.href);return false; al gevonden. Het zijn voornamelijk foto's van de iphone. Gewoon zo implempen in zo'n fotoboek of toch allemaal een voor een bewerken?
Ik dacht wellicht hebben jullie hier al mee gewerkt en hebben jullie ideeën en tips
ik quote mezelf even op de nieuwe pagina, omdat ik WEET dat mensen te lui zijn op het interwebs om naar de vorige pagina te kijkentnx xje
Om even terug te komen. Ik heb gisteren mijn fotoboek besteld van mijn vakantie(s) in 2012. Mooi chronologisch met allerlei foto's. Soms hele kleintjes en soms 1 foto op 2 pagina's. Het is er eentje staand in A4 formaat geworden. Heb glossy pagina's en dat de pagina's helemaal plat kunnen liggen besteld. Ben erg benieuwd naar het resultaat! Ik maak wel wat fotootjes als het binnen is! Kosten uiteindelijk alles bijelkaar (iets van 45 pagina's) €50,- inclusief verzendkosten. Als het me bevalt wil ik vaker fotoboeken gaan maken, want met digitale foto's doe je verder weinig, dit is een leuke manier om er nog eens naar te kijken en te delen
- Arthur
- Auto: Nr.51
Wat zeg je?

-
Metchu
sorry, beetje teveel gtrené stijl getypt? 
-
Onlinemarkk
1e foto is wat mij betreft helemaal top Linds.
2e is ook erg mooi maar mijn voorkeur heeft de eerste.
Mark.
2e is ook erg mooi maar mijn voorkeur heeft de eerste.
Mark.
- Arthur
Nee, meer soort van "ignoremode" richting jou
Metchu schreef:sorry, beetje teveel gtrené stijl getypt?
-
Metchu
Arthur schreef:Nee, meer soort van "ignoremode" richting jou
Metchu schreef:sorry, beetje teveel gtrené stijl getypt?
monoloog is ook prima
- Robin Hartog
Klinkt goed Metchu, waar heb je het uiteindelijk laten maken?
-
Metchu
Albelli, ze hebben goede software. Je kan aardig wat nabewerken en het is redelijk makkelijk onder de knie te krijgen! Een deel heb ik zelf bewerkt met photoshop en toegevoegd een deel met het programma zelf.
hier wat screenshots:
[1] Kaft

[2] introductie van de plekken die zijn bezocht in 2012

[3]na een zooitje foto's en plekken hier een nieuwe introductie in de honeymoon foto's

[4] wat foto's uit het album

[5] de laatste foto met het vertrek vanaf het station

[6] de achterkant (hardcover)

alles is dus in glossy en de pagina's hebben geen bolling en gaan volledig plat! Iets van 46 pagina's ofzo. Ben erg benieuwd naar het resultaat... moet volgende week ergens binnen zijn!
(ignore this Arthur
)
hier wat screenshots:
[1] Kaft
[2] introductie van de plekken die zijn bezocht in 2012
[3]na een zooitje foto's en plekken hier een nieuwe introductie in de honeymoon foto's
[4] wat foto's uit het album
[5] de laatste foto met het vertrek vanaf het station
[6] de achterkant (hardcover)
alles is dus in glossy en de pagina's hebben geen bolling en gaan volledig plat! Iets van 46 pagina's ofzo. Ben erg benieuwd naar het resultaat... moet volgende week ergens binnen zijn!
(ignore this Arthur
Laatst gewijzigd door Metchu op 19 jun 2013, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
Huh, wat?? 
-
Xave30
LOL Arthur en Metchu.
@ DVH - je wilt vast een gekke fotoshop maken van die foto met voetjes..
@ DVH - je wilt vast een gekke fotoshop maken van die foto met voetjes..
- dvh
Nou nee Xav.
Dit keer niet
Dit keer niet
-
Xave30
- Robin Hartog
Nice Metchu! Heb zelf twee albumpjes destijds laten maken bij de Hema en dat zag er al goed uit. 
Heb zelf overigens een poster laten afdrukken (70x100cm) vorige week. Krijg hem deze week binnen, ben benieuwd.
Heb zelf overigens een poster laten afdrukken (70x100cm) vorige week. Krijg hem deze week binnen, ben benieuwd.
- Robin Hartog
En toen kwam hij vandaag al binnen. Mooi geworden! Jammer genoeg moet er wel een paar mm af om hem te laten passen in het frame, maar dat komt goed.
oftewel; aanrader om je posters te bestellen bij Pixum.