@tom, klopt. De eerste circuitkilometers zullen ook niet lang meer op zich laten wachten. Alles wat ik nu sowieso kan doen omdat er niet veel spullen voor nodig zijn doe ik sowieso. En ik wil iniedergeval met 2 kuipjes en goede gordels het circuit op gaan. Alle dingen die ik wil doen komen vanzelf.
Vandaag rond 11 uur met mijn zwager begonnen om het bitumen weg te hakken en het interieur te demonteren:
Ook de stoelen en het halve dashboard gedemonteerd om de zware isolatieplak achter het dashboard voor een groot deel alvast weg te snijden en het bitumen onder de stoelen vandaan te halen:
Voorlopige veerpootbrug voorzijde, tot ik tegen een grotere en/of 3 punts aanloop:
Morgenavond met een maatje weer verder om de laatste restanten van het weghakken te verwijderen door een staalborstelkop in een boor te doen en alles zo glad te krijgen.
Ondertussen ook her en der al wat spullen besteld en gekocht die er ook nog in moeten:
VDO oliedruksensor met verlengstuk zodat ik deze trillingsvrij tegen het schutbord kan hangen samen met de OEM oliedrukschakelaar:
De metertjes zelf:
Bij aanschaf zat er al een mooi CAI systeem in van AEM:

Das dus mooi meegenomen!